Hankook Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Interessen er der. Men ettersom gul bil er ikke min farge, så bler det en dyr bil, hvis jeg skulle lakert. Pluss den ligger langt vekke Men så faktisk ganske så strøken ut, finner nok en som vil ha bilen. BTW. 20K er ikke mye. du skal nok klare å hale inn 20K. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 er jo alltid intr i bmw til salgs:)men den var så innmari langt unna:( åsså var den litt i dyreste laget for et studentbudsjett... du bor ikke så langt unna. både jeg å bilen bor i mosjøen nå.. er vel ca 4 timer frå tr.heim tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Interessen er der.Men ettersom gul bil er ikke min farge, så bler det en dyr bil, hvis jeg skulle lakert. Pluss den ligger langt vekke Men så faktisk ganske så strøken ut, finner nok en som vil ha bilen. BTW. 20K er ikke mye. du skal nok klare å hale inn 20K. Lykke til med salget Hehe. takk skal du ha.. bilen er ganske kul syns nå jeg. men mange har forskjellig smak.. har vært en del interreserte til nå så kanskje den går litt opp i pris vist folk vil by:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 vist noen er interresert så kan di legge meg til på msn for raskere svar:D Orjan_Kristiansen@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 budene ligger på rundt 29 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 ja da er det vel bare å selge da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 Jepp.. kommer en å ser på bilen om en time. så kommer d en annen snart. så tror en av di blir å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Ble bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 nei. ringer fortsatt folk å byr så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 solgt eller? visst ikkje, pm meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 står her enda gitt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 bummp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 kan eventuelt selges billigere uten di nye vinter dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Tror bilen blir solgt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg