Odland318is Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Målte kompen på broderens ISbil og ble veldig fornøyd med resultatet. Det viste 205 psi i 1, 2 og 3. sylinder og 210 i 4. sylinder. Dette tilsvarer godt over 14 bar for de som regner ut i fra det. Mener at dette skal være meget bra komp, sammelignet med den gamle Sierra ISen som lå på 170 et sted... Nå skal min i ilden i mårra...er spent på hva det blir der. Bare lurte om noen av dere ISbil sjåfører hadde andre målinger å sammenligne med. Så...feel free til å komme med resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 jeg har. men ikke fornøyd! la på 13 bar på 2 av de. men 3 og 4 er på 6 just satt i motoren så er kjipt må nok av med toppen . huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Oh my god! Det var ikke mye å skryte av. Men fant ut i går at det blir forskjellige resultater alt etter hvor lenge du kjinner motoren. Gir du den 4-5 omdreininger la nåla seg på 178 på 1. sylinder, prøvde å starte litt lenger på nr 2 bare for å se. Joda, 205 (14 bar++), og nr.1 fikk også samme resultatet med litt lenger starting. Men kommer tlibake senere i dag med mine målinger...er ikke så alftfor positiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå