Pauls1 Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 ja nå har jeg bestemt meg, automaten skal ut av bilen.. så nå vil jeg vite ALLE delene jeg trenger for å bygge om. hadde jo vært extra flott om dere viste delenr også da.. planen er å avskilte bilen, å bruke vinteren på å bygge om.. lurer også på hvordan man gjør det med elektronikken? må man ikke "lure" bilen til å tro at gire står i "N" eller "P" for å få start etter ombyggingen.. hvordan fikser man det? (vil ikke ha noe "jalla-mekk". her skal alt være ordentlig ) det jeg har kjøpt til nå er en diffbrems fra en 325(utveksling 3,15:1) så hva mere trenger jeg? PS!! dere som ikke har peiling trenger ikke svare!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 delenr finner du i realoem.com som vanlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 mye enklere hvis noen andre finner det for meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Du trenger, mastersylinder, slavesylinder, slanger og rør, pedalsett, mellomaksel, hardykoblig, clutch, trykkplate, og sikkert noe mer som jeg har glemt i farten. har alle delene jeg trenger for ombygging, men har ikke fått startet på min enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 svinghjul, girkassetravers, også er det et lager i bakkant av veiva som jeg ikke husker navnet på. Er en del deler. Må nok regne bortimot 10,000kr i deler for ombyggingen. Jeg kjøpte meg ei m3 girkasse og det meste av deler fra Helge vik. Greit og høre med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 hmm.. et lager i bakkant av veiva? hmm.. den må du forklare nermere? åppne motor altså? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Er dessverre ikke en veldig dyktig mekaniker vet bare hva som trengs i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Er dessverre ikke en veldig dyktig mekaniker vet bare hva som trengs i deler. hehe.. ok.. skjønner, samme problemer her eller, har skrudd bil i et par 100 timer men har liksom aldrig skrudd motor. så dær gjorde du meg skeptisk er sikkert noen som vet svaret på det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05 Også trenger du nr 4 her da den ikke er der på automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Mellomaksel lager er greit og skifte når du først har den løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29010 I tilfelle du ikke har sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29010I tilfelle du ikke har sett den hmm.. han jeg kjøpte diff-bremsen av faktisk får vell kjøpe den samtidig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/index.htm Der har du girkassa du trenger 328 og m3 3liter har samme kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 hadde linken funka så.... her er infoen om kassa. Til salgs Modell: m3 girkasse Beskrivelse: har m3 girkasser til alle typer m3 e30 e36 3liter e36 3,2liter 5 og 6 trins Kontakt: kim biensø bamblevegen 11 3733 skien Telefon: 45250029 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå