Micro_RaCeR Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 På side listene som man får på gs bilder. får man listene andre steder en gs? Disse er det snakk om. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/5147.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Det er vel orginaldeler, så de passer nok veldig bra! Du får dem sikkert hos Koed og selvsagt hos din lokale BMW forhandler også. De festes med klips. Du må kjøpe en monteringspakke i tillegg til listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 så vis jeg tar bort de jeg har org, de smale. vil jeg kunne ta den m3 listene rett på? de de gamle klipsa? monteringspakke sier du? har de ikke det på gs eller? takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Ja, det er bare å rive av de gamle, men det er derfor du trenger monteringspakke/nye klips, da man som regel ikke klarer å dra av de gamle listene uten å ødelegge en eller flere klips.. Har gjort dette selv, så det vet jeg.. Alle som selger slike lister har nok klips til dem. Ser du er fra Fredrikstad. Jeg kjøpte mine hos Brennes i Særp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 skjønner. mye måtte du betale der a. vis du vil nevne det. eller hvor lønner det seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Det er ca 10 år siden jeg kjøpte dem, så det er ikke sikkert prisen er den samme i dag, men jeg mener det var rundt 2 tusen. Ellers kan du jo sjekke prisen hos Rutgersson i Uddevalla, men det er så liten sum at det sikkert ikke er så mye å hente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Jeg greide ta av mine lister uten å ødelegge noen klips. Derimot greide jeg ødelegge en av listene.. "pass form og feste måte" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Hagenisse Nybegynnerflaks kalles det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå