kabeldeigen Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Heisann, vil bare si til de som går med planer å bytte ratt i bilen sin. Husk å ta vare på dokumentasjon/godkjenningspapirer. Så slipper dere problemer som jeg fikk med et uorignalt montert MOMO ratt.. Bare et tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odland318is Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Var det BilTrangsynet som begynte å toske seg da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Jeg syntes det er rett og rimelig at man må ha papirer på slikt jeg. Det er jo en viktig del av bilen, og hvis man har kjøpt et ratt på et utesalg i sør-indonesia, så er jeg glad at man ikke bare kan døtte det inn i bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odland318is Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Hmm...der er du nok inne på noe er jeg redd Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Husk å ta vare på dokumentasjon/godkjenningspapirer. Så slipper dere problemer som jeg fikk med et uorignalt montert MOMO ratt.. Eller bare ta vare på det orginale rattet som du kan bytte til ved en etterkontroll.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioctl Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Kanskje et dumt spørsmål, men om jeg setter inn dette rattet: http://img222.imageshack.us/my.php?image=image1269bigfh8.jpg hvordan skal de vite at det ikke er originalt i bilen? (det rattet tråden handler om kan en jo forsåvidt se at er uoriginalt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 Husk å ta vare på dokumentasjon/godkjenningspapirer. Så slipper dere problemer som jeg fikk med et uorignalt montert MOMO ratt.. Eller bare ta vare på det orginale rattet som du kan bytte til ved en etterkontroll.. Fikk ny dokumentasjon av MOMO Norge, så da var alt i boks. Så lenge jeg hadde et skriv liggende i bilen at rattet er TUV godkjent til min bil. Så kunne de ikke si noe som helst... Gooooooooooooood Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 Kanskje et dumt spørsmål, men om jeg setter inn dette rattet:http://img222.imageshack.us/my.php?image=image1269bigfh8.jpg hvordan skal de vite at det ikke er originalt i bilen? (det rattet tråden handler om kan en jo forsåvidt se at er uoriginalt) Tror det rattet ikke skal by på for store problemer for deg nei. Men mitt er jo et MOMO ratt, og ikke et BMW ratt. Men ta godt vare på papirene som medfølger ved evt kontroll. Så har du ditt på det tørre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts