Kimmit Racing Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 selges 2.7 turbo motor(gamle min med 804hk)denne har blitt gått igjennom og byttet lagere/ringer Blokk: JE stempler Eagle råder pyramide ringet 2.4 smidd diesel veiv/Avbalansert stressborrett m21 diesel pumpe stødgørdel ARP Bolter Fabrikk ny Topp portet/planet nyoverhalt sveiset vannkanaler 300 graders turbo kam med 12.5mm løft race fjærer Billet vippere justerbart kamdrev ARP bolter ZF m3 gearkasse 618 plate 4 puck sinter kan byttes i annen motor/Bil
Knuttis Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 har en s50 b30 motor tilsalgs jeg hvis du er intressert i det. hadde tenkt meg 20000 for den. har sitti i e30 før, men ledningsnettet er litt klipt og skjøtet så den egner seg best til datasprut tenker jeg. er i god stand ellers, uten ulyder.
stefan88 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 S50b30 hvilken bil er det den opprinnelig kommer fra?
Kimmit Racing Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 har en s50 b30 motor tilsalgs jeg hvis du er intressert i det. hadde tenkt meg 20000 for den. har sitti i e30 før, men ledningsnettet er litt klipt og skjøtet så den egner seg best til datasprut tenker jeg. er i god stand ellers, uten ulyder. det er av innteresse.pm meg med mer info
hansmartin Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 ser dere skriver at topp e sviset! hva blir sveiset og må dette gjøres ved turbo bygg`?
Kimmit Racing Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 ser dere skriver at topp e sviset! hva blir sveiset og må dette gjøres ved turbo bygg`? det er vannkanalene som blir sveist og borra opp igjen med mindre hull..visst man ikkje gjør dette og skal lade litt så sprekker toppen. motor er forøvrig til salgs enda
Kimmit Racing Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 om dette hadde vært med sprut og grenrør hadde jeg bestilt 10 sånne motorer selv...
saure89 Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Følger det med innsug å dyser osv? eller kun rein motor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå