ThomasM Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Noen som har en monoblokk eller en forsterker som klarer og drive en Pioneer 3000w 12" til salgs ? Evt en ny som dere har og anbefalle ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaggy0ya Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Jeg har en monoblokk som driver to pioneer 10", men den tror jeg ikke at jeg vil selge.. kommer ann på hva jeg får for den?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Har en digital mono blokk forsterker, Klasse D 2350 W Peak 1300 W x 1-1 OHM RMS 700 W x 1-2 OHM RMS Cascade Operation 4700 W Peak Kan lastes stabilt ned i 0,5 ohm mono Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Har en digital mono blokk forsterker, Klasse D2350 W Peak 1300 W x 1-1 OHM RMS 700 W x 1-2 OHM RMS Cascade Operation 4700 W Peak Kan lastes stabilt ned i 0,5 ohm mono Mye skal du ha for den ? om du selger den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 må sjekke litt. Husker ikke va jeg ga for denne. Ikke noen billig forsterker, hvis det er det du er på jakt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Har en Helix Dark Blue 1x2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 må sjekke litt. Husker ikke va jeg ga for denne. Ikke noen billig forsterker, hvis det er det du er på jakt etter? Nei egentlig ikke.. derfor jeg leter etter en brukt en jobber bare deltid om dagen så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 jeg har en profile california 2000w.. går for ett par lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå