Gå til innhold

Enormt ekkel ulyd når bilen startes.. what?


Voon
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha tenkt meg mye om og fått litt tips så kom jeg på at vi tok jo løs starteren da vi bytta girkassa. Og lyden som kommer er litt lik den når man holder nøkkelen vridd for lenge når man starter bilen. Ergo er det nok starteren. Så denne må jeg nok ha løs og rette på. Mulig en pakning som ligger litt feil og gnisser eller noe sånt. Høres dette fornuftig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det første jeg tekte på når jeg leste her var lyd fra start motoren din, som du skriver så har du jo hatt den ute. Kan også være inne i selve startmotoren, hvis den starter å bli slitt så kan de lage en hyle/vine lyd ved oppstart. Spesielt når bilen er kald... Kan også være den stålpakninga som ligger mellom girkasse og motor, men har liten tro på det. Denne skal ligge i flere styrespor, så skal være flink for å få den feil.

er det startmotoren som er feil så er det ingen fare å kjøre med, er bare flaut å starte den opp når det er andre folk dær...

Er ikke lett å finne ut over nettet, vært lettere å hørt lyden selv. La oss vite va dere finne ut som er feil.

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...