K.T Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Tenkte det var på tide med noen nye bilder av bilen.. Siden jeg bor på landet blir det vel naturlig å ta noen natur bilder Synd at vintern står for tur og alt det som det innebærer for bilen Men her er iallfall noen bilder av bilen i sommerdrakten! Videre planer for bilen: - Sport-innsats filter - Sport stoler type ///M - Skifte noen foringer og bærekuler Bildene ble litt uskarpe, men klikker en på hvert bilde blir de bra Kom gjerne med kommetarer og innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 flott bil såg strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Pen bil, men ta bort det som henger i speilet! Detaljer vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Bror ,im hadde en nokså lik E30, med M_Tech 1 fanger og sideskjørt, er noe av det fineste du får til E30 spør du meg: Bor min sin, (1985-e30): http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... php&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Denne var pen og jeg liker 4dørs versjonen bedre enn 2 dørs av E30 Det eneste jeg ville ha gjort med denne er å skiftet til andre baklykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Pen bil, men ta bort det som henger i speilet! Detaljer vettu Er to små hjerter Er enig med at di kunne vore tatt ned, kjøpte di den samme dagen som bilen.. Di symboliser vel va jeg føler for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Denne var pen og jeg liker 4dørs versjonen bedre enn 2 dørs av E30 Det eneste jeg ville ha gjort med denne er å skiftet til andre baklykter.. Ja det burde egentlig stått på "planer for bilen" listen.. Har lyst å kjøpe di hel røde lyktene, di kler bilen bra..Uten at det blir for voldsomt! Og dere andre, kjekt at dere tar dere tid til å gi en kommetar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Pen bil Ser veldig strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Fint å se at folk fortsatt tar vare på disse bilene, de begynner jo å bli gamle Meget pent eksemplar ser det ut som, ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagga Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Strøken e30! Du har vell ikke vurdert å selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Nei trur ikke eg vil selge heilt enda Kanskje til neste år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Trenger mer senk, ellers fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Se der ja Kai Var på tide med litt nye bilder nå Må inn å se på det E30 M3 skinn intereøret som er til salgs her på bimmers,det hadde tatt seg bra ut i bilen din Begynner virkelig å bli flott!! Du har gjort en god jobb! God tur til Aukra så snakkes vi om ett par uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Så fin ut den ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå