Harry Klein Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 Har en 325 ix e-30, motoren går som en klokke bortsett fra når jeg gir hurtig gass på tomgang, den går da helt ned i turtall og vil dø ut. Tar jeg det helt forsiktig går det fint, men det er irriterende nok. Den gjør det når den er varm, men spesielt når den er kald. Har noen vært borti problemet? Mvh. Heine
e28stian Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 Bensintilførsel kanskje?, sjekk pumpetrykk.
Harry Klein Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 Takk for svar, dumt spm. kanskje, men hvilket instrument måler man det med? Høres ut som jeg må på verksted. Heine
subben Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 uhm.. jeg har vært borti noe lignende.. Da var det noe helt urelatert, innmaten på katalysator var løs og blokkerte når man ga på mye gass med en gang. Gikk ellers fint.
Harry Klein Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 Takk for svar, jeg sjekker.
e28stian Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 mener det går an å skaffe trykkmåler hos biltema for innsprøytning, de fleste verksted har jo slitk utstyr. Var ny den med katalysatoren for meg, eier ikke bil med cat på så er skånet for slike greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå