bn28634 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Heisann! Lurte på om noen kunne hjelpe meg angående å bytte motor fra 2,0L 12V til 2,0L 24V. På en E34 '89 mod Hva trenger jeg hvis jeg skal kjøpe en løs sånn motor? Passer girkasse og alt sånn for det, eller er det noen forskjell der? Håper på hurtig svar da jeg må bestemme meg fort? evnt. hva er den verdt? mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 All elektronikk er forskjellig, og skal man bytte motor ville eg ha bytta girkasse i samme slengen.. veit en som har gjort en slik jobb og det krevde sin tid !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bn28634 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Jaha. Men det er jo egentlig bare toppen som er forskjellig? Og styreenheten til motoren da den blir litt forandret? Er vel ikke noe elektronikk på de girkassene som gjør at man må bytte de også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Girkassa passer ikke. Forskjellig boltmønster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 er nok ikke bare toppen som er forskjellig. tror ingenting er likt på de to motorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå