wheelman Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 når jeg tok på 19tommerne så jeg tydelig at bilen er skeiv bak. er vel snakk om en cm eller to! hva kommer dette av? fjærene er intakte. demperne er rustne og fæle, dem er ødelagt. men trodde ikke det hadde noe med bilen skeivhet og gjøre? please hjelp meg ut her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Har du kjørt med bilen etter at du bytta dekk? Er jo ikke uvanlig at bilen ser litt skeiv ut rett etter at du har jekka den opp og sluppet den ned igjen. Bruker å gå seg til når du har kjørt bilen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 har ikke kjørt med den, men den sto litt etter jeg sjekket... hehe kanskje det kan være så enkelt:P eller nei for jeg jekket den opp på begge sider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Prøv og kjør en tur så fikser det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Tror dette er og blir et mysterium på E36. Under har du en lang tråd på BMWCCN forumet om dette "problemet": http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=301650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 hadde d slik på min e30 og.. men 3 dempere var veldig slitne så kjøpte nytt komplett senkesett.. etter d var den som "ny".. var synlig forskjell før men nå er den tipp topp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Schmiedmann mente det kunne være den ene foringen der hvor "bærearmen"/hjulopphenget går opp i karoseriet foran hjulet, som hadde sklidd ut... dette var visst en typisk ting når foringen ble slitt... kan ikke se dette har vært foreslått før i noe forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå