Sercox Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Heisann... Håper jeg er velkommen i bimmer-klubben, fikk meg en 318i 93' E36 i går Så er "problemet" at det er tåkelys-glass uten ledninger og pærer. Så regner med at det ikke er det aller vanskeligste å installere, men jeg trenger litt info om hva jeg må kjøpe inn. H1 pære? Åssen type relè? Takker for svar -Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Hei, velkommen til formuet. Det går an å kjøpe komplette tåkelyssett for å installere tåkelys. Men hvis du vil gjøre det selv trenger du følgende. Holder for pærer hvis du ikke har. Ledninger, 1,5 kvadratmillimeter enkelt rele som tåler 20-30 ampere Kabelsko m/utstyr. Halogen pærer etter hvordan lyktehuset ditt er, mine er H1, For veilovlighetens skyld pleier jeg å koble det slik at tåkelys blir slått og av med langlys, altså det kan ikke slås på når langlys ikke er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sercox Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 Se der ja... Må vel prøve å koble de inn i den lysbryter'n ja. Kanskje det blir noen bilder etterkvart Takk for svar -Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 kobla plusssiden av relespolen inn på langlyset mitt, med en ledning til en flippbryter ved lysbryterene. har du org, tåkelysbrytere er det det selvsagte valget. Ville ikke belaste langlysledningene mer enn med styrestrøm til et rele, kan få varme ledninger og sikringen ville gå hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå