straight_six Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 er det noen som vet hvilken olje jeg bør bruke på diffen min? jeg vet jeg må ha ls- olje men, er det noen som har erfaring med forskjellige oljer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 is-olje? skulle og skiftet olje på diffen, men lurer på hvilken jeg skal fylle på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 ls eller LS olje alt etter om man holder nede shift/capslock . Hør med bmw hva dem anbefaler, koster ikke mer enn en telefonsamtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 er vel LS (low slip) om jeg ikke er helt på jordet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Du skal bruke olje som er til LSD(Limited Slip Diffrensinal) Bruker du olje for vanlige åpne differ vil du få ulyd i diffen etter en stund og den vil slites fortere. Søk på forumet her eller søk på forumet på BMWCCN.no, der finner du svaret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Se her Link: http://www.castrol.com/castrol/multiple ... Id=6007948 "Castrol SAF-XJ 75W/140 Fullsyntetisk olje beregnet til de fleste kjøretøyer med eller uten differensialbrems, hvor kravet er en olje ifølge API GL 5. Fremragende additiver gir ekstra slitasjebeskyttelse og støydempning av differensialer. Eksklusiv BMW godkjennelse til sperreredifferensial." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Bruk det BMW anbefaler....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 sperra virker heller ikke om du bruker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå