Lien Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Germanlook: Men da har vi jo klarnet opp i den der da Håvard: Fint om du legger ut bilder av kjøringa mi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Germanlook: Men da har vi jo klarnet opp i den der da Håvard: Fint om du legger ut bilder av kjøringa mi ja Er ikke akkurat kjempefine de hjulene jeg måtte bruke bak men som sagt så hadde jeg ikke mye valg hvis jeg skulle kunne kjøre Foretrekker nok de jeg vanligvis bruker hehe Forøvrig ganske utfordrene å kjøre en 7'er på den løypa også da.. relativt stor bil og da slalomkjeglene står med 7,5 meter mellomrom krever det litt men det fikset du greit så det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ja det var ikke god plass nei 4.8 meter lang bil med den avstanden er ikke bare bare Men men, artig var det da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Værsågod Lien. Her er bildene jeg har av kjøringa di. Litt uklare men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå