2RE_Racing Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Hei. Jeg undres om det finnes billigere alternativer til MLS toppakning og ARP boltene til PPF? Men fortsatt gjør samme jobben. Jeg synes 6000kr er mye penger for disse delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 koed har noen form for pakninger og 12/9 bolter. Botene er ikke studs så vidt jeg veit, men de er 12/9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Hvorfor MLS pakning? Koster 315,- pr. sylinder og o-ringe! Inkl. pianotråden. Hos Oslo sylinder service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Ikke ille pris det! Men det blir litt vanskelig å sende blokka nedover... Blir billigere med MLS da.. Noen andre? Hørte at Vannskjæresenteret AS i kongsberg kan lage pakninger. Vet ikke pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Ingen i Troms som driver med maskinering av motorer? Må det da være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Ikke ille pris det!Hørte at Vannskjæresenteret AS i kongsberg kan lage pakninger. Vet ikke pris.. da ringer du å spør da vettu. hør også med flislundemotorservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Ingen i Troms som driver med maskinering av motorer? Må det da være.. Nordic motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå