Catste Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Hei har enn sub med 2 stk 12" Punch Klc element i lukket kasse har også kjøp komponenet set FOCAL 165K2P og FOCAL 130KP som eg skal montere i bilen snart å det eg trenger er forsterkere til disse. Alt dette skal inn i enn E34 Har dere noen forslag å tips om hva eg burde skaffe meg osv? Tar gjerne imot tips hva mer enn kan gjøre for å få enn bra lyd i bilen Mvh Catste
Ellingsen B. Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 er det touring/sedan du har? Hvis det er sedan, har du nedfellbare bakseter/skipose eller lign?
Nautiluz Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Vi har Kicker ZX 700.5 Den hadde nok passet deg. Selger denne for 5490,- Finner info her: www.kicker.com (nytter ikke å linke til denne siden)
Catste Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 er det touring/sedan du har? Hvis det er sedan, har du nedfellbare bakseter/skipose eller lign? Den eg har er enn touring men er ski pose i midten der ved armlenet. mvh Cato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå