318 Touring 04 Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Som teksten sier kan bilde avvike noe fra produktet..... http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 1&tot=1132 Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-olsen Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Avviker litt fra bilde ja... Heheh Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Akuratt sånn 316, til den prisen vil jeg ha å.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Huh? Hvor står det hen? Edit: Så nå hva dere mente.. hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Heftig ombygd E36 der ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-olsen Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Heftig ombygd E36 der ja Ja, han har gjort en god jobb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Plow Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Tror jeg må ringe å spørre hva han tar får å bygge om min også. Kunne trengt litt større og nyere bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
318 Touring 04 Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 å bygge din e-36 om til e-60 burde være en smal sak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Plow Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 å bygge din e-36 om til e-60 burde være en smal sak Ja det er nok det for den karen. E60 hadde vært helt perfekt. Eller kankje E61? Det er nok også innen rekkevidde her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 hva med å finne et arkiv forto av e36 da?? huff Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenK Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Det der er bare latterlig.. Skjønner ikke hva han prøver og oppnå med det der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwfanatic Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 for den ser ikkeno feit ut på ett arkivfoto Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 for den ser ikkeno feit ut på ett arkivfoto eller bare bruke bildesøk på google og prøve å finne en lik(feit en)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE30M3 Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 han har endra det nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Ja det må han gjort,for jeg skjønnte ikke en dritt her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts