Gå til innhold

E30 325 (2,7) selges/byttes (bilder)


BMW_frelst
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey people!

Sorry at jeg ikke har vært så aktiv i min egen salgstråd.. hehe.. Skjedd så mye! men, i am back! :D

Mange spm her.. Kan gjøre det enkelt:

Forrige eier hadde planer om å bygge banebil. Derfor hadde han gjort alt dette med motor. Det stod ikke skilter på bilen når jeg kjøpte den... Men så kom det visst en liten til verden å hverken tid eller penger strakk til.

Da jeg kjøpte bilen hadde han plukket ut bakseter og ribbet den inni. Sto kun to bøttestoler og et lite momo-ratt! 8)

Jeg har da lydisolert bilen inni samt bagasjerom og lagt teppe, dette ble veldig pent. Montert seter igjen og gitt den en grundig vask/shining innvendig. Deretter på veien igjen!

Maskinellt er jeg veldig fornøyd (går vel ikke ann å ikke være det med grom-sekser`n, hehe...). Men alt har fungert strålende. Motor har et vollsomt drag.

Bilen har som sagt gule koni rundt om og senkesett 60/40 godkjent i vognkort.

Føles som du kjører en go-cart! Hærlig...

Utvendig:

Det er noe overflaterust her og der, er jo en gammel bil... Mest er det i hjulbuer foran, men nye skjermer følger med! Fremstår som meget fin..

Planene mine var/er å pusse ned rust i vinter og lakkere. Bilen kunne trengt noen lag lakk.

Når det gjelder hva jeg vil bytte i er jeg åpen for forslag! Bilen kan være samme prisklasse, dyrere og billigere..

Kom med forslag om du er intr..

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Men kan jo ikke lade så mye med org stempel som med lav-comp stempler som for eks fra JE..?

det er tydeligvis noen som har trangt for det..

dieselveiv og b20 råder = 2,7 L lavkomp motor.. perfekt for turbobygg..

det står også i begynnelsen av salgstråden at det er nedreide smidde stempel, da burde det hvertfall ikke være noe problem å lade litt trykk på den..

sorry for OT, men bare måtte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at selger måler kompresjonsforholdet i motoren før han selger bilen, da vet kjøper om han bare kan slenge på en turbo og lade på eller ei.

Husk at om det er dieselveiv og b20-råder så varierer kompforholdet alt etter om det er pre/post -88 stempler. Så det trenger på ingen måte å være optimalt for turbo. Men folk kan også ha forskjellige meninger om hva som er optimalt for turbo så man kan gjøre det så forvirrende som helst :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...