haavard Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Jeg selger følgende deler til E30: M10 1,8L Turbo. - nedreide orginalstempler - MF2 tilleggsprut - MicroDynamics boost retard (tenningssenker) - elring forsterket topppakning - olje cathtank - turbo - intercooler - turbo- og oljetrykksmåler -strøken radiator -ledningsnett -hjerne -girkasse -mellomaksling Det som står igjen er montering av turbo på manifoil(medfølger), trykkrør og eksos. Motoren er fra en E28, og har derfor E28 bunnpanne. Motoren er lakkert blanksvart, som tåler varme. Pris: 7000 kr. /bud ----------------------------------------------------------------------------------- 4 stk (foran og bak) dempere av merket Cobra. Anbefales ved kraftigere senking av din E30. Pris: 2000,- /bud ------------------------------------------------------------------------------------ Faceliftfanger til E30 med Rieger Infinity leppe. 1500,- /bud ------------------------------------------------------------------------------------ DTM-potte i crome utførelse. Ubrukt. Universal 2,5" SOLGT ------------------------------------------------------------------------------------ 2 Bøttestoler. Ubrukte, ryggen kan vippes fram og stolen kan justeres fram og til bake. Understell er med. Pris: 2500,- /bud ------------------------------------------------------------------------------------ Shortshift. Til de fleste BMW-modeller. SOLGT ------------------------------------------------------------------------------------ Stabstag E30, ubrukt. Aliminium. SOLGT ----------------------------------------------------------------------------------- Alle deler befinner seg i Trondheim. Kontakt: haavardni@hotmail.com 47403570 Kan være behjelpelig med frakt av motoren i Trondheimsområdet, da jeg har skaphenger til rådighet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haavard Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 BILDER: http://home.no.net/cstrond/ftp/BIL/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Effekt på motor? Er det noe som mangler på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
haavard Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 200hk ca. Eneste jeg kan komme på som mangler er bunnpannepakning. Ellers skal alt være der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haavard Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boosti Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Er det de stolen man får kjøpt hos mobilsentrum. Hvordan er det man vipper sete fram....bare ryggen eller hele sete...når jeg så på bildene kunne jeg ikke se no spak for vipping, sto ikke noe om dette på mobilsentrum.no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Hvordan er turboen? åssen turbo er det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stian329 Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Hvordan forsterker man en Elring toppakning? Elring er vanlig pakning men solid/bra kvalitet på linje med Goetze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haavard Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 Altså, jeg bare gir info at det er en forsterket toppakning, av merket elring. kapisj? Link to comment Share on other sites More sharing options...
B_K___ Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 solgt motoren?? er det med girkasse?? beemer92@combitel.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
haavard Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 Motor er ikke solgt. Pris kan diskuteres. Girkasse er med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haavard Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 Er det de stolen man får kjøpt hos mobilsentrum. Hvordan er det man vipper sete fram....bare ryggen eller hele sete...når jeg så på bildene kunne jeg ikke se no spak for vipping, sto ikke noe om dette på mobilsentrum.no. Ryggen kan vippes fram og til bake og hele stolen kan gli på skinnene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haavard Posted September 11, 2006 Author Share Posted September 11, 2006 Har fått bud på 2000 for stolene. Hvis ingen byr over innen helga, så går de for 2000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haavard Posted September 12, 2006 Author Share Posted September 12, 2006 Hvordan er turboen? åssen turbo er det? Turboen er for såvidt helt grei, ingen slarke. Men ser ikke så fin ut, kan ta noen bilder i morgen. Det er en T03. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrossi46 Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Følger grøftlysa med..? (Frontfanger) er det noen skade på den..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts