bull7 Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 hei... er det noen som har bilder av anlegg i e34? tenkte ikke på ei basskasse som står løst...... eller om noen vet hvor jeg kan finne bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Har satt inn ei lita basskasse i min. Ikke fått satt inn noe forsterker og koblet den på enda men. Har akkurat kjøpt meg en forsterker, så jeg skal få koblet det til snart. Lite bilde av det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Min tidligere E34 535ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Jeg kan se om jeg husker å ta med bilder på jobb i morgen, men jeg lagde en sponplate i og så festa jeg forsterker i taket på bagasjerommet. Var 3 stk fester som jeg kunne feste bolter i taket der så henger fast som pokker. foreløpig har jeg bare ei løs basskasse stående, men greit når jeg trenger litt bagasjeplass at det er bare å ta ut. Høyttalerne i hattehylla har jeg festa med lange skruer i den treplata. tidligere eier hadde laga nye hull til høytalerne, så ingen originalhull brukt her nei *skal huske bilder i morra* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Jeg kan se om jeg husker å ta med bilder på jobb i morgen, men jeg lagde en sponplate i og så festa jeg forsterker i taket på bagasjerommet.Var 3 stk fester som jeg kunne feste bolter i taket der så henger fast som pokker. foreløpig har jeg bare ei løs basskasse stående, men greit når jeg trenger litt bagasjeplass at det er bare å ta ut. Høyttalerne i hattehylla har jeg festa med lange skruer i den treplata. tidligere eier hadde laga nye hull til høytalerne, så ingen originalhull brukt her nei *skal huske bilder i morra* Super idè! Dette vil jeg se bilder av Kanskje jeg skal feste min forsterker sånn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Vil ikke anbefale å montere en forsterker oppned under hattehyllen, ettersom de fleste forsterkere har kjøleribber på oppsiden, å med en slik plassering, så får du ikke ledet varmen bort fra forsterkeren, som igjen kan forårsake at den går varm, å i verste fall tar fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 har skjelden hørt at det har skjedd, har snakket med flere som har festet sine forsterkere sånn, har funket greit det... ikke får å kverulere altså, men mine erfaringer sier at det ikke er noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 glemte å ta med bilder i dag, men skal huske til i morra. ble litt for mange timer på jobben til at hodet hengte med på veien hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 er spennende å se hva andre har gjort..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Fant ut at jeg kunne ta en tur på jobben å gjøre det i kveld istedet for Ett par oversiktsbilder under: Viser en av 3 stk bolter med skiver som holder plata med forsterker og delefilter oppe: Delefiltra står montert foran forsterkeren mellom høyttalerne: "Strøm og høyttalerkabelsida" Jordinga går ned på høgresida hvor jekken står til vanlig. Den har jeg liggende under teppet nå rulla inn i noen gamle filler. Sånn ser det ut når en åpner bagasjeromslokket: I ettertid: Kunne nok brukt ei litt tynnere sponplate. Limt fast trekket i tillegg til kun å stifte fast på baksiden. kunne montert kanskje kablene litt finere, men vanskelig å få fint med slike varierende tykkelser og lengder. Kunne kanskje sett om jeg fant sorte kabler og kabelsko istedet for den tivoligreia som er nå, men greit nok. Får forsøke med ett par signalkabler til sånn at jeg kan bruke 4 og ikke bare 2 utganger på spilleren. Jeg har 2 par signalkabler liggende, men får hyling i anlegget om jeg kobler opp de andre kablene. Skal få lage meg en litt lavere basskasse slik at jeg får den inn under forsterkeren og fortsatt ha litt luftsirkulasjon. Går akkurat ikke med den jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 meget praktisk og fint... istedefor og bruke hele plassen til anlegg. så er det hvertfall plass i din bil. så det du har gjort er en kjempesmart ide.... tusen takk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Takk for tilbakemeldinga, lå på ryggen i 3 dager baki der for å få den sponplata, hullene til boltene og høyttalerne riktig. Var ikke helt lett med en som har stor praktisk sans, men ikke så mye matematiske kunnskaper om geometri osv osv til å få det helt 100% beint og flott. Skal se om jeg får lagt opp de signalkablene litt bedre sånn at det ikke henger å dingler sånn på venstresida. Hovedgrunnen til at jeg gjorde det slik var for fortsatt ha litt bagasjeplass samt få evt. skiposer gjennom hullet der når det blir skiturer til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 ja alt tar sin tid. jeg får se hva jeg gjør. kan hende jeg selger bilen å.den bruker 1.5 liter på mila ved langkjøring. og ikke har jeg lyst til og bytte deler på måfå eller. og nærmeste bmw verksted er langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå