Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detter må være noe av det tristeste jeg har sett på lenge

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1200896

Her er det altså en smarting som har kjempe produkt som han selger for utrolige 350 kr. En ledning med "krokkodille klemmer" og en fyldig bruksanvisnings. Passer til de fleste bmw`er.

Sist jeg Nullstilte service lampene mine på en gammel E30, så brukte jeg en ledningsstump fra en høytaler kabel jeg hadde liggende.

Hva er det folk ikke gjør i dag for å tjene penger?

Skrevet

Bare det og legge ut detaljerte bilder av det kompliserte verktøyet med tilhøremde bruksanvisning er jo et sjakktrekk av et salgs triks..

Den dølleste mann i verden hadde jo glatt funnet ut dette selv.. Men her har han omtrent gjort det tilgjengelig for en blind også. :P

Skrevet

Ville ikke tatt sjansen på å selge noe sånt, den der modellen er den minst sikre jeg har sett på lenge. Skulle vært laget en slags kontakt slik at det er umulig å stikke den i feil. Sikkert en studentbedrift som står bak dette.

Skrevet

Kjøpte meg et dataprogram for bmw for noen år side (TIS) på nett.

Ble riktig nokk litt skuffet da jeg fikk den tilsendt i posten.

Viste seg å være en kopi brent på en cd plate av dårlig kvalitet som ikke fungerte så bra da jeg installerte det på maskinen min.

Men jeg tør ikke å tenke tanken på hvordan jeg ville ha reagert om jeg hadde fått dette tilsendt i posten. Men heldigvis la han ut bilde av "utstyret" da ;)

Skrevet

NB Ledningen er ikke bare en lednings stump men inneholder elektroniske komponenter (som er støpt igjen i den ene enden) og vil gå i stykker ved en eventuell demontering. Herregud for en komi idiot :x

Skrevet

Jeg kjøpte en slik for 10-12 år siden og den er slett ikke dum. Den koster bare noen få pakker sigaretter så for meg er ikke prisen noe problem. Man skal jo kortslutte med denne og deretter sette på tenningen, med denne får man garantert god kontakt, det er viktig. Holder man på med en ledning og ikke har skikkelig kontakt kan det jo skade systemet. Jeg ante ikke den gang hvordan jeg skulle nullstille lysene, og bruksanvisningen var faktisk nyttig. De aller fleste av oss har sikkert kjøpt mye teitere ting enn det der for pengene våre. Noen (også jeg tidligere) betaler 160 kr for en pakke røyk bare for å få lov til å dø tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...