Gjernes Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Detter må være noe av det tristeste jeg har sett på lenge http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1200896 Her er det altså en smarting som har kjempe produkt som han selger for utrolige 350 kr. En ledning med "krokkodille klemmer" og en fyldig bruksanvisnings. Passer til de fleste bmw`er. Sist jeg Nullstilte service lampene mine på en gammel E30, så brukte jeg en ledningsstump fra en høytaler kabel jeg hadde liggende. Hva er det folk ikke gjør i dag for å tjene penger?
Ballder Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Bare det og legge ut detaljerte bilder av det kompliserte verktøyet med tilhøremde bruksanvisning er jo et sjakktrekk av et salgs triks.. Den dølleste mann i verden hadde jo glatt funnet ut dette selv.. Men her har han omtrent gjort det tilgjengelig for en blind også.
Gjest Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Ville ikke tatt sjansen på å selge noe sånt, den der modellen er den minst sikre jeg har sett på lenge. Skulle vært laget en slags kontakt slik at det er umulig å stikke den i feil. Sikkert en studentbedrift som står bak dette.
-Roger- Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 ÅH, herregud Det verste er at det sikkert finnes folk som går på dette også!
Ballder Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Det verste er at det sikkert finnes folk som går på dette også! Funker som f det der da.. Men at noen gidder og betale er vel nesten tvilsomt....
Gjernes Skrevet September 8, 2006 Forfatter Skrevet September 8, 2006 Kjøpte meg et dataprogram for bmw for noen år side (TIS) på nett. Ble riktig nokk litt skuffet da jeg fikk den tilsendt i posten. Viste seg å være en kopi brent på en cd plate av dårlig kvalitet som ikke fungerte så bra da jeg installerte det på maskinen min. Men jeg tør ikke å tenke tanken på hvordan jeg ville ha reagert om jeg hadde fått dette tilsendt i posten. Men heldigvis la han ut bilde av "utstyret" da
antiloop Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 NB Ledningen er ikke bare en lednings stump men inneholder elektroniske komponenter (som er støpt igjen i den ene enden) og vil gå i stykker ved en eventuell demontering. Herregud for en komi idiot
Hedfelt Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 Hehe, slik kan man også tjene penger. Får sikkert solgt det også til en eller annen som ikke gidder lage noe selv eller skafe skikkeligere greier.
ehrnst Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=nyt&page=1&kattype=e30&menulinkid=37&undermenuid=9#boksanker_2206 Denne koster i underkant av 300DKR. Men den er det ikkke like god butikk å selge
Bjørn 320 Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 For 350,- får du en som ser proff ut For 350 skulle eg ha laga 20-30-40 stk som ser like proffe ut
Arimanni Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 Haha.. Kanskje eg også skal selge nullstillingsverktøyet mitt? Ein ledningsstump
SteffenM2 Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 Men øy.. denna går på diesel, og har automat.. Så da må jo detta være sikkelig saker.. Så patetisk..
Gjernes Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 Uff, så synd at den er solgt da
Kjell Z3 Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Jeg kjøpte en slik for 10-12 år siden og den er slett ikke dum. Den koster bare noen få pakker sigaretter så for meg er ikke prisen noe problem. Man skal jo kortslutte med denne og deretter sette på tenningen, med denne får man garantert god kontakt, det er viktig. Holder man på med en ledning og ikke har skikkelig kontakt kan det jo skade systemet. Jeg ante ikke den gang hvordan jeg skulle nullstille lysene, og bruksanvisningen var faktisk nyttig. De aller fleste av oss har sikkert kjøpt mye teitere ting enn det der for pengene våre. Noen (også jeg tidligere) betaler 160 kr for en pakke røyk bare for å få lov til å dø tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå