Gå til innhold

ta av trommel! e30 320i.. bilde på side 2! hjelp!..


R.E.H
 Share

Anbefalte innlegg

njaei..

når du skal dra ut navet fra lageret, da burde du absolutt bruke en glidehammer.. ville ikke begynt å banke på navet fra innsiden..

dessuten så er det hele sååå mye lettere med en glidehammer..

får dem billig på biltema vet jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pass på å ikke slå på inner ringen når du setter inn igjen lageret, en kompis av meg gjorde det, lageret holdt et par mil, så var det verre en det han skiftet... varme er en genial ting når du holder på med dette, jeg brukte en varmepistol å en rørtang, kom meget lett av, men det var fremme da.. tipper en sann glide hammer ligger på +-200,- jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. dette er litt irriterende!

dsc00425su4.th.jpg

kan jeg ikke tæsje ut lageret?kan jeg sette på drivakselen igjenn og tæsje ved hjelp av den? må jo ha et senter for å tæsje så.. noen som kan hjelpe? vil ha lageret ute imorgen og sette på nytt lager mandag hvis noen har dem inne på butikker.. bruker bilen hvær dag så!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så ingen låsering.. når jeg så på haynes manualen hær på nett så skulle d visst være følgende rekkefølge: det navet man se, så en låsering innenfor der(som jeg ikke finner), så lageret og til slutt selve bære armen.. har prøvd å slå ut navet denne veien/slått fra baksiden,men hvis det står en låsering er det jo ikke så rart jeg ikke får den av!(slo på innerringen/ kanten på kransen inni der)fra baksiden MOT deg på en måte.. hvordan skal jeg få ut navet?hmm trickye greier første gangen dette..håper på den hjelpen jeg kan få:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er som jeg sa.

Du må ut med navet som du har prøvd på,bare ikke hardt nok ;)

Også må du ta ut låseringen på baksiden som du sikkert ikke ser pga søle og drit.

Også må du slå lageret ut fra framsiden og innover(bak)

0.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh.. du får jo alt til å høres så lett ut:Pskal blåse reint imorgen å se om jeg ser den satans låseringen:Phehe.. men det er jo ganske trangt å komme til å nappe av en låsering der?skal prøve.. mener jeg har en sånn vinkla låsering tang så får håpe det går greit!:D må se på d der imorgen.. så du mener jeg bare skal fettle til å slå ut heile mainnskjitn?altså nr1.. men går vel kanskje litt lettere av hvis jeg fåt tak i den låseringen ja!hehe sant d:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja.. skal nok være litt mere forsiktig når jeg skal montere lageret!hehe.. du får ha takk for tipsene.. hjelper mye på når man ikke har gjort dette før.. skal nok gå greit dette! ha en videre fin kveld! sier ifra hvordan det står til imorgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk æ den fanmæ av:Dhehe.. satan d sku være en satans liv me den ytterringen!hehe.. nu e d bære handling av lager og montering:D bli knall d hær! skal legge ut bilder av det ødelagte lageret! så heil jævvli ut! ikke rart det var mye ulyder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...