skiern Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Jeg skal etterhvert senke min e46 sedan. vil det subbe bak med 255 eller 265-dekk på henholdsvis 18" eller 19" hvis jeg senker 30mm? Er veldig usikker på hvor god plass det er bak der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Hei! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15 Kan se på den E46 der, rimelig bredt med mye senking... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Takk for tipset. Men er egentlig ute etter om noen har litt praktisk erfaring også, vil kunne kjøre fullastet bil uten at det subber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Du kan jo prøve å sende han en PM kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå