Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ikke for å være guffen, men har du aldri hørt om det gyldne snitt, Chrzz ?

Hva mener du egentlig? At bildene hans ikke oppfyller kravene til det gyldne snitt, eller det guddomelige tall; 1,618?

Det er ikke noe krav, bare et lite tips til å ta harmoniske og avbalanserte bilder :wink:

Skrevet

Håkon:

Takker for konstruktiv kritikk :) Har hørt om det, men har ikke hatt så mye ettertange med det. Kanskje jeg skal prøve å få tatt noen med et slikt bildeprinsipp.

Alle andre:

Takker og bukker, folkens! Glad at mange liker det (da tar jeg at alle de andre som ikke skrev noe, ikke liker dem ;) ) hehe.

Men ja, jeg kommer til å bli fornøyd når alt er ferdig. Uheldigvis så blir det ikke før til -våren-, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. ;)

Mitt endelige resultat vil bli slik som dette (alt bortsett fra at felgene ikke er like):

ps041906042tl9.jpg

ps041906040xp1.jpg

ps041906037yj4.jpg

Noen kommer til å like det, andre ikke...

Mens jeg, kommer til å -ELSKE- det! :D:love:

Skrevet

ChrZZ.... det finnes ikke regler uten untak. Du er helt klart kompetent mht bilderedigering, men du har fremdeles litt igjen på selve utsnitt og motiver. Jeg har fotografert i mange år, og selv om ikke jeg er noen mester, eller spesielt erfaren da jeg er relativt ung, og kanskje enda yngre en deg.

Jeg vil like vel råde deg til å fortsette med å ta bilder, og når du er ute og tar bilder, konsentrer deg om utsnittet og og brennvidde slik at du er bevist på hva du gjor og hvordan dine valg påvirker bildet og de konnotasjonene bildet vekker i en.

Skru på Tvn og se på en hvilkensomhelst serie eller film, så ser du at det gyldne snitt følges slavisk i nesten alle bilder. Faktisk ganske inteeressant når man vet hvorfor, og hva det gjør med opplevelsen av bildene.

Skrevet

Grei byttehandel det der :)

Meeget pen den hvite med m-styling ! Hvilke felger som står på den ?

Kan jeg få noe mere info på "det gyldne snitt" ?

evt. linker til sider med litt fototips.

-takker

Skrevet
Mitt endelige resultat vil bli slik som dette (alt bortsett fra at felgene ikke er like):

Noen kommer til å like det, andre ikke...

Mens jeg, kommer til å -ELSKE- det! :D:love:

:shock::o

Rått, det blir skikklig cleant.

Skrevet

Er ikke så gærn denne her heller etter at schmiedmann i danmark hadde hatt fingrene i den!

Før

for6.jpg

Etter

=P~ Nesten som pimp my ride på en nydelig måte!

faerdig1-1.jpg

faerdig2.jpg

faerdig4.jpg

faerdig7.jpg

:D Hm..var det denne du ville ha ChrZZ? 8)

Skrevet
Grei byttehandel det der :)

Meeget pen den hvite med m-styling ! Hvilke felger som står på den ?

Kan jeg få noe mere info på "det gyldne snitt" ?

evt. linker til sider med litt fototips.

-takker

http://www.dinside.no/php/art.php?id=314768

Har dessverre ingen info om bilen. Noen andre som vet hva slags felger dette er?

John H: haha. din rakker! :D :D :D *elsk!* Akkurat slik jeg har tenkt meg ja. Booortsett fra kvadruppel eksosrør og chrome-lykter. ;)

Men ja, bilen min kommer til å bli et hvitt beist ;)

Takker så masse masse for respons, folkens! :D *Varmer*

Kanskje det snart er på tide med en prosjekttråd? høhø. Det burde vel egentlig ha skjedd for en stund siden men... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...