edition Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 så enig så enig... men eg forstår at de så arrangerer blir pisst for å si det slik! verre en det er det ikke... la kun ut linken her for å informere... og ja.. idioter forblir idioter som du skrev... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 litt rart at politiet ikke viste seg der egentlig. På torsdag stod jeg heeelt alene med bimmeren på selv vask anlegget til esso. Da måtte de kjøre innom esso og kjøre saaaakte forbi meg for å se om jeg hadde rent sukker i teen. Ikke mange gangene jeg har kjørt i fyllingen UTEN å se politi på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Ingen som vet hvem disse idiotene var da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Må bare si at det vertfall ikke var meg!! Jeg var 1 av 3 E30 M3er og tydigvis den eneste som klarte å oppføre meg!! Vet hvem de var,kjenne de ikke på navn men har snakket me de ett par ganger på diverse treff osv!! Synd att det alltid er noen som må tøffe seg!! Noen som har bilde da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå