Bare_egil Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 har ikke flere bilder på mobilen, men kan bed en legge ut bilder, han tok litt flere enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Hvordan legger man inn filmsnutter egentlig? har et par stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Mye fine bilder, den hvite e46 m3'n var etter min mening en av de fineste bilene der. Noen som har bilder av den grønne M coupe'n med masse plastikk før/ etter han tok en tur i sanda? Tror det ble en dyr dag for han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Skinneguttas Boble, gikk no helt sykt den og. 2ventilert caravelle motor Helt klart noe av det værste som går på 4hjul. Jonus Audi 80 (1400+hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Mange feite biler... Ville gjerne ha hatt den kvite bmwen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Mange fine bilder Hvordan var det Sharif snurra meg "egget"? Har han ikke den lille spioler'neller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Som alltid; http://www.oppbrukt.net/gallery Smakebiter; Denne M3'n hadde et riiimelig sjeldent type girkassehavari, eller hva jeg skal si, den kom opp slaktern i hjulspinn, plutselig smeller det. En fæl lyd kommer, det skrangler og ned fra undersiden av bilen detter GIRSPAKEN og gummin som sitter under mansjetten... Noe av det sykeste jeg har sett... Men nå har denne M3'n en motor med opp til 700 gamp til rådighet. Bygget av BS Motor; http://www.bsmotor.com/s50turbo/s50turbo.html Så kom dekkbaronen Sharif, makan til bil og lyd, da han parkerte den rett etter ankomst, rusa han den en gang, jeg og stort sett de fleste som sto i depoet skvatt til, den lyden kan ikke beskrives... Vakter rundt hele bilen geleidet bilen gjennom folkemassene inn til gatebil teltet; Andre råe biler; Ymse saker i krb's buss **Ingen kommentar** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Fant noen bilder av kjøreturen til ørken.... eh.. dekk-kongen shariff. - Jeg måtte jo gjøre noe for å få oppmerksomhet, sier Sharif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Helt klart noe av det værste som går på 4hjul. Jonus Audi 80 (1400+hk) Det er en Audi 90 og 1400hk var vel litt å ta i..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Helt klart noe av det værste som går på 4hjul. Jonus Audi 80 (1400+hk) Det er en Audi 90 og 1400hk var vel litt å ta i..? Ja, self Audi 90. Men 1400hk tror jeg stemmer. Mener det var 1425hk den har blitt bremset til. Men skal self ikke påstå det 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Rettelse.. VAr "bare" 1260 den er bremset til.. Helt greit det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Hartgecab: Har sjekket litt ang hk, og du var ikke så langt unna. Den er bremset til 1065hk på 3 bar og i tillegg, så har han 250 hk med nos.. På Gatebil i helga så kjørte han på 2 kilo, så hvis noen syntest den gikk bra der, så husk at han har mer på lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Hartgecab: Har sjekket litt ang hk, og du var ikke så langt unna. Den er bremset til 1065hk på 3 bar og i tillegg, så har han 250 hk med nos.. På Gatebil i helga så kjørte han på 2 kilo, så hvis noen syntest den gikk bra der, så husk at han har mer på lager.. Er bare å bøye seg i støvet over hva han har fått til der Ang hk sier jeg bare videre det jeg har hørt av en kompis som har bilen sin i garasjen hans for en liten justering.. Men Igjen, kongerått å få noe til å gå så sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Den hvite E46 M3'n, er den norsk? Ser veldig "USA-styla" ut. Ser veldig bra ut med gullfelger til hvit bil synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå