führbötern Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 ...tror det er en svensk fyr som kalles for "Grubbe" ...gammel video fra rudskogen, men tror det er samme bil... ps. moroa begynner ved 05.15... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 ...tror det er en svensk fyr som kalles for "Grubbe" Det er Grubbe som har bygget den, men det er den nye eieren som var på Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Den hvite E46 M3'n, er den norsk?Ser veldig "USA-styla" ut. Ser veldig bra ut med gullfelger til hvit bil synes jeg. Er vel svensk den. Har sett noen E46 av det Amerikanske slaget i svergie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Hehe. Må le av han Sharif, så ett opptak på vg.no. Det virker ut som fyren har null kontroll over bilen, men velger allikevel å gi alt. Jeg husker den gangen Autofil testa Vollvik sin, da var det Tommy Rustad som kjørte, og han sa at han sleit med å kjøre bilen, og han kommenterte det at en burde helst ha litt raceerfaring for å kunne ha god kontroll over bilen, og Sharif viste jo at han ikke hadde det.Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Hehe. Må le av han Sharif, så ett opptak på vg.no. Det virker ut som fyren har null kontroll over bilen, men velger allikevel å gi alt. Jeg husker den gangen Autofil testa Vollvik sin, da var det Tommy Rustad som kjørte, og han sa at han sleit med å kjøre bilen, og han kommenterte det at en burde helst ha litt raceerfaring for å kunne ha god kontroll over bilen, og Sharif viste jo at han ikke hadde det.Hehe som en kalv på vårslepp som VG skreiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Var den hvite e46'n M3 da? Så ikke ut som en M3 inni iallfall, bortsett fra instrumentene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Var den hvite e46'n M3 da? Så ikke ut som en M3 inni iallfall, bortsett fra instrumentene da... Det er M3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137211 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Noen som vet mere om den da! Var jo utrolig strøken da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Den hvite E46 M3'n, er den norsk?Ser veldig "USA-styla" ut. Ser veldig bra ut med gullfelger til hvit bil synes jeg. tror den er svensk...ikke at jeg vet dette sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Den hvite E46 M3`n er svensk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Var ikke gear kassen som havarerte, det var hardy koblingen som tok kveld. så den slo vilt rundt under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Var ikke gear kassen som havarerte, det var hardy koblingen som tok kveld. så den slo vilt rundt under bilen Heisann! Ja det var det jeg ble fortalt av en av dere rmk gutta da jeg spurte, men var vel dialekt så var uskker på hva han sa og forsto ikke helt, derfor jeg skrev "form for girkassehavari, eller noe" hehe Grom bil da! Gratulerer, hvor mye bar og hk kjører den med nå? (når den går ) Er ikke tilfeldigvis du som hadde M3'n med gull compomotives'a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Hehe, noen som prater litt bredt ja. Kjører kun på 0,6 bar nå, usikker på hp er vell 350-400 hest på hjula tipper jeg . Skal bremse den på 1 bar. Er en kompis av meg som har den m3`n med gull compomotive. Jeg hadde en svart vingebil med rmk på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå