Gå til innhold

noen bilder fra gatebil rudskogen

Bare_egil
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Må le av han Sharif, så ett opptak på vg.no. Det virker ut som fyren har null kontroll over bilen, men velger allikevel å gi alt. Jeg husker den gangen Autofil testa Vollvik sin, da var det Tommy Rustad som kjørte, og han sa at han sleit med å kjøre bilen, og han kommenterte det at en burde helst ha litt raceerfaring for å kunne ha god kontroll over bilen, og Sharif viste jo at han ikke hadde det.Hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Må le av han Sharif, så ett opptak på vg.no. Det virker ut som fyren har null kontroll over bilen, men velger allikevel å gi alt. Jeg husker den gangen Autofil testa Vollvik sin, da var det Tommy Rustad som kjørte, og han sa at han sleit med å kjøre bilen, og han kommenterte det at en burde helst ha litt raceerfaring for å kunne ha god kontroll over bilen, og Sharif viste jo at han ikke hadde det.Hehe :lol:

som en kalv på vårslepp som VG skreiv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke gear kassen som havarerte, det var hardy koblingen som tok kveld. :P så den slo vilt rundt under bilen :wink:

4eb7.th.jpg

Heisann! Ja det var det jeg ble fortalt av en av dere rmk gutta da jeg spurte, men var vel dialekt så var uskker på hva han sa og forsto ikke helt, derfor jeg skrev "form for girkassehavari, eller noe" hehe :wink:

Grom bil da! Gratulerer, hvor mye bar og hk kjører den med nå? (når den går :wink: )

Er ikke tilfeldigvis du som hadde M3'n med gull compomotives'a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noen som prater litt bredt ja.

Kjører kun på 0,6 bar nå, usikker på hp er vell 350-400 hest på hjula tipper jeg :roll: . Skal bremse den på 1 bar. :lol:

Er en kompis av meg som har den m3`n med gull compomotive. Jeg hadde en svart vingebil med rmk på siden.

turbotorxu1.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...