knopfler Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 dette ser kjempe bra ut. jeg skal også røske motorn min fra hverandre nå i løpet av noen uker. dette blir bra stå på!!!
e30 tic Skrevet September 13, 2006 Forfatter Skrevet September 13, 2006 kjekt med posetive tilbakemeldinger ble gjort litt ikveld også, fikk montert oljepumpe, vannpumpe, byttet diverse tetninger. montert reimhjul og bunnpanne. i morgen skal toppen på, ny pakning+ARP studs...
e30 tic Skrevet September 15, 2006 Forfatter Skrevet September 15, 2006 en liten oppdatering! fikk gjort litt idag, montert topp og arp studs trekt moment. hiver ut et bilde for morro skyld. satt på reimhjul og monterte ny reg reim+strammer! (meget lett å montere å få rett synes eg,første gang på bmw ) når eg tok kveld så det slik ut, begynner jammen å ligne på en motor jo:)
e30 tic Skrevet September 17, 2006 Forfatter Skrevet September 17, 2006 liten søndags oppdatering! sliten etter en helg med skruing og atter skruing! motor sitter i bilen, har montert manifoil, turbo, samt noen olje slanger. tok ekstremt unødvendig lang tid å montere pga dårlig plass,det skulle vært skudd premie på dem JÆV''' som har bygd dp og eksos på bilen.. gikk litt tid til å montere eksos tape og slipe ut mere plass til muttrene på eksosen. håper å komme med noen bilder i morgen, oppstart er ikke så langt unna håper eg, hadde vert morro
e30 tic Skrevet September 18, 2006 Forfatter Skrevet September 18, 2006 slik ser det ut pr idag, fikk gjort lite idag pga jobbing og slikt. det verste er vel egentlig unnagjort føler eg, bare enn masse "dill dall" skruing igjenn nå, dette tar jo tid, men bør gå ganske greitt tror eg. god plass til å skru turbo og eksos....ehh nei! skulle gjerne ha bygget om dette her, men det ble ikke denne gangen. føler eg har oppdatert en del nå, tar gjerne i mot kritikk og tips hehe
e30 tic Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 fikk start igår!, sveiv meget pent. ble glad då ja.. får varm kjøre å teste litt idag.
Øystein E30 M3 Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Regner med du får noe på film i vertfall bilder
e30 tic Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 Regner med du får noe på film i vertfall bilder noen bilder dukker nok opp.... får se om eg gidder å legge ut noen film, må jo få noe respons her da skal de være noen vits ellers går det kun i "rolig" kjøring i starten, lader o.5bar.. må justere tenning i morgen, trekke bolt for bolt på nytt og sjekke ventil klaringer... ellers er det veldig morro å ha fått sviv på den etter lang tid.
e30 tic Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 hiver ut et par bilder av slik bilen står idag med VANN i olja... ett ord sier det meste: feiltenning! håper toppen er hel! stoppet bilen med en gang eg hørte pakningen gikk. så den ble ikke varm eller noe. får begynne å skru igjenn, er veldig sugen på nytt grenrør, noe som også forenkler skruingen en del!
ehrnst Skrevet Oktober 23, 2006 Skrevet Oktober 23, 2006 Ser bra ut dette her! Et spørsmål bare. Hvor har du gjort av de grove vakimslangene samt veivhus? Ser ut som du har en hel del mindre vakumslanger enn meg (jeg har nyeste LE-jetronic)
e30 tic Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2006 Ser bra ut dette her!Et spørsmål bare. Hvor har du gjort av de grove vakimslangene samt veivhus? Ser ut som du har en hel del mindre vakumslanger enn meg (jeg har nyeste LE-jetronic) hvor skal det være grove vakum slanger mener du? eg tror det er tilnærmet org slik det er nå,mulig noe har blitt blenda da bildene er tatt fra når det ble oppstart, og da gikk olje dampen i guds frie natur
ehrnst Skrevet Oktober 23, 2006 Skrevet Oktober 23, 2006 skal finne et bilde av hvilke slanger jeg mener. sender pm
e30 tic Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Skrevet Desember 21, 2006 har ligget død denne tråden nå en stund..det har for såvidt bmw'en vert og:( etter feil tenning, med detonasjon så det holder blåste eg pakningen skikkelig! toppen ble røsket av sist helg. ny +0.3 pakning handlet inn, samt en tenningsforsinker. og plx bredbåndslambda er bestilt. så vi prøver igjenn:) skal komme med en oppdatering og eg får start i morgen!
Nitrotox Skrevet Desember 22, 2006 Skrevet Desember 22, 2006 bruker di tilegssprut ? Rått prosjekt du har på gang btw =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå