Tweety bimma Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 trenger ikke felger ettersom det er i boks men en radator trengs og det haster!!!!!!!! har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 jeg har ett dett 16" meget pene 5 eika mim 7x16" men er kast i de. 2 nye dekk. hva gir du? 2 som er slitte på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 jeg har ett dett 16" meget pene 5 eika mim 7x16" men er kast i de. 2 nye dekk. hva gir du? 2 som er slitte på innsiden Når du sier det er kast i de,er de vært skada,bulka eller? hvor mye er det snakk om? er det vinter dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 KJEMPE BUUUMP!! ingen som har noen felger exstra? eller no 16" dekk som ikke er ballong profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 HALLOO?? noen?? trenger en radiator til 318 oxo.typen som har påfylling på toppen(som ikke er kobla til ekspansjonstank liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 det har jeg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 det har jeg tror jeg hva har du? radiator eller felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 har 16" tsw venom om det er av intresse, og radiator.. må bare sjekke om jeg faktisk har radiator.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 har 16" tsw venom om det er av intresse, og radiator.. må bare sjekke om jeg faktisk har radiator.. hehe de felgane er det dekk på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 ja, men slitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 ja, men slitt.. bilde og en pris så kan jeg uttale meg men bør være relativt billig ettersom vinterdekk i den dimmen er dyrt når man må ned i profil for å få det godkjent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 radiator har jeg 2 stk av, var å sjekket.. felgene må jeg ha 2000kr for i allefall.. kjøp felger og få radiator.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 radiator har jeg 2 stk av, var å sjekket.. felgene må jeg ha 2000kr for i allefall.. kjøp felger og få radiator.. hehe! har 16" fra før som du ser i tråden så da er jeg like langt egentlig.. hadde det vært med vinterdek k så hadde det nok blitt handel mye for radiator da? åssen ska vi ordne frakt på den eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 par hundre pluss frakt? sender den vel greit i posten med papp rundt? send pm om det er aktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 Har 17" seneka racing med 215\40\17 jeg. Men du tenkte vel å ha bare felger du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå