propan Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Trenger en drivaksel høyre side bak til en 318i e36 sedan,komplett aksel altså som da fortrinnvis må være i orden Noen som har framseter til e36 sedan her? Vanlig orginal grå,trenger bare sitteputa egentlig,men si ifra hvis dere har hele stolen. Skrik ut,det haster for dama 91870867 jesvart(at)online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Jeg har is interiør og komplett travers med skiver og klokke liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Jeg trenger bare sitteputene til de orginale setene,og høyre driv aksel.. Jeg regner med da ikke setene er samme og at du ikke vil selge kun drivakselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Mulig jeg har drivaksel ligende fra en 318i e36 har iallefall mellomakslingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Jeg trenger bare sitteputene til de orginale setene,og høyre driv aksel..Jeg regner med da ikke setene er samme og at du ikke vil selge kun drivakselen. Vil helst selge traversen komplett ja.. interiøret tar bare plass så det går snart i bosset hvis ingen trenger de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 ES- kunne du tatt ett bilde av setene og sende de på mail? Dirtydicky- kan du sjekke,men det er en meget stor fordel at den hadde stått på høyre side i sitt tidligere liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 ES- kunne du tatt ett bilde av setene og sende de på mail?Jepp, skal fikse det iløpet av uken. Rekker det desverre ikke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 sorry :/ det så dorlig ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 mulig jeg skal bytte hele understellet mitt! nå i nermeste framtid! skal ha i større motor . mulig det blir te helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Har liggende drivaksler, men er usikker på hvilken som er høyre og venstre da bakstillingen er demontert. Kontakt meg viss du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det var en som kontaktet meg ang seter fra Grimstad området,jeg avtalte å komme å kikke på de en søndag,men jeg mistet telefon og all kontakt info,samt at de pm jeg fikk av han har fallt ut fordi jeg har fått mange etterpå. Har du mulighet til å ringe meg på 91870867 så fort som mulig. Hvis det er noen andre som har noe orginale e36 seter i grått velour så hyl ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Eg har ein drivaksel t ein 325icoupe 92mod, kan den passe? Kan såfall få an billigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Eg har ein drivaksel t ein 325icoupe 92mod, kan den passe?Kan såfall få an billigt Den passer ikke. Må være fra en 316i, 318i, 318is eller 320 for at den skal passe på en 318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå