brolle Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 ops,det ble visst dobbelt opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Har ingen "stående" bud inne.Venter på at verkstedet skal få hjulstillingsapparatet tilbake fra verksted og da skal det tas hjulstillingskontroll og EU-kontroll. Tenkte å selge ferdig EU-godkjent da det er en fordel både for selger og kjøper.Skal ikke godkjennes før mars-09 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Den er ikke solgt,tenkte bare å fjerne den til jeg fikk verkstedet mitt til å få unnagjort eu-kontrollen og hjulkontrollen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 hm... mye skal du ha for den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Hvor mye forlanger du for bilen din da? har en 2000 mod 320d touring med grått skinn,ac,19"felg, sports understell,stor stereo,nye vinterdekk+++ kan kanskje tenke meg å bytte,kontakt meg på pm vist det kan være av intiresse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 Bilen har utslitte sommerdekk så jeg har senket prisen til ca.115.000,- Da er den ferdig levert med ny EU-godkjenning og med ny 4-hjulskontroll. Skal da ikke godkjennes før i mars-09. Skal kjøpe stv.så jeg er mottagelig for bud,dog ikke skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg