Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De rustfrie e-bay grenrøra har en tendens til å sprekke, i hvertfall til japsebilene og jeg kan tenke meg at det er det samme med slike ssautochrome(+wannabe's). Man får ofte ikke mer enn det man betaler for :wink:

Skrevet
Vet ikke jeg,skeptisk til alu blokk og pustehjelp.

Det billigeste i forhold til driftsikkerhet er vel kompressor fra ESS kanskje.

Hvis dette er bilen du bruker til vanlig så ville jeg tenkt meg om ihverfall er mitt råd.

Er den eneste bilen JEG har, men er egentlig ikke avhengig av den. Det går både busser og vi har flere biler i familien.

Det var egentlig det med alublokken jeg ville frem til med denne tråden. Har prøvd å søkt litt på PPF forumet uten å finne så alt for mye info.

Skrevet

Tror det var Bäckis som sa detta til meg. Det som skjer er at gjengene til topplokksboltene blir dratt i stykker og toppen "løsner". Om dette er sannheten vet ikke jeg. Skjønner ikke hvorfor alublokkene til BMW skal være så dårlige. Er da folk med Chevrolet LS1-7 motorer som har +-1000 overlada hester. Trengs da litt ladetrykk der også selv om det er åtter og masse volum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...