Ceylon Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Selger min rc bil til under halve prisen..... ligger på ca 4300 kr i butikken. Detter er en av verdens rakeste biler.... Den er 1/10 scale .. har 3,5 ccm motor som går på nitro 25% bensin og yter 2,1hk...v/21000 o/min...3 gear og toppfart på 130 kmt.. semd pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttine Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Har du bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Ville ha undersøkt nøye før jeg hadde kjøpt denne. Skriv nå i hvert fall hva bilen heter så man kan gjøre litt research på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 ja, hvilket merke er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttine Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Lite info ja Hva mener du ang det Langemann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Ville ha undersøkt nøye før jeg hadde kjøpt denne.Skriv nå i hvert fall hva bilen heter så man kan gjøre litt research på den. [/quote Bilen er av merke schumacher..... Du kan gå inn på www.Schumacher.com.... Engelsk side. Der er bilder og.. Denne bilen er ikke noe lett å kjøre pga mye krefter på liten bil, men lærer du deg å mestre denne er det helt rått å se på. Har du ikke hatt en nitro rc bil før kan eg bare si det som det er.. Ingen bil å begynne med altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Schumacher er jo et godt og anerkjent merke. Ble ofte brukt i løpssammenheng da jeg kjørte i 1/10 el touring klassen og blir sikkert fortsatt det Klart, ikke alle modeller er av racing kaliber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Stemmer det at Schumacher harnoen bile som absolutt er i blandt de beste... Denne biler er ikke en av de som blir konkurert med da det ikke finnes en klasse for det...Vet ikke om noen andre som leverer 1/10 biler meg 3.5ccm 2.1hk orginalt. Men schumacher har en tilsvarende bil samme understell, hjuloppheng, og drivverk satt opp på samme måte bare litt svakere driv linje og motor. Uten gear.... Denne er veldig godt balansert og er perfekt å kjøre på bane med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 gir deg bud på 100kr. siden det ikke er satt noen minstepris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Ville ha undersøkt nøye før jeg hadde kjøpt denne.Skriv nå i hvert fall hva bilen heter så man kan gjøre litt research på den. [/quote Bilen er av merke schumacher..... Du kan gå inn på Den linken går til feil firma. Denne går til rett firma: Schumacher har råe modeller. 3,5ccm er jo mest vanlig i 1:8 skala, så i en 1:10 må det jo gå greit unna, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 ååå...ja eg husket feil... takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 går det med salget da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Du kan gå inn på www.Schumacher.com.... Engelsk side. Der er bilder og.. Kanskje denne linken stemmer bedre Byr forresten 350,- EDIT: Oversåg at "e36coupe92" hadde posta den rette linken før...på tide å legga seg tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 går det med salget da?? Hehh... har jo fått ett bud til 50 lapp over dine 300 Hvis det fortsetter sånn blir jo det kansje penger til meg og når frakten er betalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå