bowler300 Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Noen som har byttet frontkykter på E34? Er det mye pes å ta ut de gamle? Hva må ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Det er litt jobb, ja. Beskrivelse: http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=9 Jeg tok imidlertid ikke ut spylevæske tanken. Du trenger heller ikke ta av fangeren, men ettersom det er enkelt gjorde jeg det fordi det er lettere å se alle klipsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bowler300 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Ikke værre nei!!! Har nye lykter, men tror jeg finner et verksted til å bytte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 neinei.. det er egentlig veldig enkelt.. ikke noe stor jobb i det heletatt. ihvertfall ikke noe man setter bort på ett verksted! jeg har byttet lykter på min. og hatt de inn og ut flere ganger. det går fort å gjøre det. bare å løsne den "plata" som nyrene sitter i. og så løsner du de plastdesklene som går rundt lyktene. løsne blinklysa skru ut lyktene. og vips, ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 det er ikke nødvendig å ha av fanger'n hvor bor du i landet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bowler300 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Ikke værre nei!!! Har nye lykter, men tror jeg finner et verksted til å bytte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bowler300 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Holder til på Harestua, Lunner. Er ikke så teknisk av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 harestua.. hmm.. jeg skal til kolbu da om ikke så lenge. og da er det ikke så langt til harestua. men, kanskje det letteste er om jeg lager en liten forklaring til deg. men, følg den som stod på linken over der. men, hopp over det med å ta av fanger'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Noen som har guide til blinkersene framme da? endelig bestilt hvite og skal bytte de snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Noen som har guide til blinkersene framme da? endelig bestilt hvite og skal bytte de snart... På de så trenger du kun å ta ut den som pæra sitter i og skru ut to skruer. Dette klarer du lett hvis du bare kikker litt nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 det er ett par skruer på blinklysa som er litt kjee å komme til.. men med god tolmodighet så hjelper det etterhvert. mente jeg hadde ut servotanken også jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 det er ett par skruer på blinklysa som er litt kjee å komme til.. men med god tolmodighet så hjelper det etterhvert. mente jeg hadde ut servotanken også jeg? Trenger jo ikke det da. Trenger kun en liten skrutrekker så går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 servotanken var på hovedlyktene det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bowler300 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Har nå fått på E39 facelift celis look fra Schmiedmann. Ble noe annet det. Takk for veiledninga jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 har det selv jeg. fine lykter.. håper vi får noen bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå