Gå til innhold

Noen som har formeninger om dette? Annlegg E36

Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har tenkt å bygge annlegg i en E36 Sedan, har egentlig planene klare. Men lurer bare på hva andre syntes om dette og om de tror det vil komme til å fungere. Har 2 planer, den ene er å bygge en basskasse med 2x12" der jeg bygger kassen, med ellementene oppover mot hullet fra de orginale høytalerne i hatthyllen som jeg har fjernet. Tenkte på å bygge side veggene litt høyere slik at kassen får litt rom under seg, så bygger jeg en kasse til, med 2x12" som jeg setter intel denne der ellementene står mot bakluken, noen som tror dettte vil fungere så bra som jeg tror?

Ellers så tenkte jeg å bygge 2 kasser på samme, måte bare at jeg setter ellementene til hver sin side i den første kassen og basshul opp mot hullet i hatthyllen, og å lage den andre kassen sånn som i det første eksempelet...

:roll::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da har du fire 12" trur nesten det blir i meste laget, ville heller tatt å brukt to stykker, laget en kasse, vender elementene bakover, så legger du heller dem pengene du skulle brukt på to subber til i en bedre forsterker eller et frontsett eller noe.

men dette er nå bare min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da har du fire 12" trur nesten det blir i meste laget, ville heller tatt å brukt to stykker, laget en kasse, vender elementene bakover, så legger du heller dem pengene du skulle brukt på to subber til i en bedre forsterker eller et frontsett eller noe.

men dette er nå bare min mening

Må si meg enig i dette, den beste løsningen etter mitt hode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...