vetu03 Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Hei. Har tenkt å bygge annlegg i en E36 Sedan, har egentlig planene klare. Men lurer bare på hva andre syntes om dette og om de tror det vil komme til å fungere. Har 2 planer, den ene er å bygge en basskasse med 2x12" der jeg bygger kassen, med ellementene oppover mot hullet fra de orginale høytalerne i hatthyllen som jeg har fjernet. Tenkte på å bygge side veggene litt høyere slik at kassen får litt rom under seg, så bygger jeg en kasse til, med 2x12" som jeg setter intel denne der ellementene står mot bakluken, noen som tror dettte vil fungere så bra som jeg tror? Ellers så tenkte jeg å bygge 2 kasser på samme, måte bare at jeg setter ellementene til hver sin side i den første kassen og basshul opp mot hullet i hatthyllen, og å lage den andre kassen sånn som i det første eksempelet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 så da har du fire 12" trur nesten det blir i meste laget, ville heller tatt å brukt to stykker, laget en kasse, vender elementene bakover, så legger du heller dem pengene du skulle brukt på to subber til i en bedre forsterker eller et frontsett eller noe. men dette er nå bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Okey, jeg har alt av annlegg, så skal ikke kjøpe noe!! Var bare mest for å se ossen dette ville bli og spille, men får vente lit tog se hva noen flere her mener om dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 du kan også bygge skrå "vegg" fra ene siden ned mot andre, med 4x12" oppover mot hattehyllen, og skjule forsterker evt kondensator osv under "veggen" da har du hjerte klapp før første rundkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 så da har du fire 12" trur nesten det blir i meste laget, ville heller tatt å brukt to stykker, laget en kasse, vender elementene bakover, så legger du heller dem pengene du skulle brukt på to subber til i en bedre forsterker eller et frontsett eller noe.men dette er nå bare min mening Må si meg enig i dette, den beste løsningen etter mitt hode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Lag en push and pull løsning. Da kan du bruke alle elementene og har plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå