Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I situasjonen til sh0rty^ her hadde jeg tatt opp telefonen, ringt opplysninga og sagt jeg skulle ha nummeret til Haukåsen (psykiatrisk sykehus i Tr.heim)

Merkelig det der med tunneler ja, på veiene ifra Orkdal, 4 mil sør for tr.heim, kjører folk i 70 gjerne 60 hvis trafikken er stor nok(i 80 sona)....

Det er akkurat denne strekningen jeg tenker på når jeg snakker om redsel for grevlinger i taket. Flott vei, men håpløs kjøring!

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmmm... mange av de tunnelene jeg har kjørt i, så er det dobbel heltrukken linje HELE veien.. så jeg er vandt med at det IKKE er lov til å kjøre forbi i tunnel.

• 1 month later...
Skrevet

Helt utrolig at folk orker å "klikke" for sånne små ting, blir det verdenskrig vis dem havner i kollisjon kanskje? Hater folk som trur dem er perfekt og alt dem gjør/ikke gjør er riktig.

Beste å la slike "hissigpropper få ut agresjonen på oss vanlige mennesker"

Du skulle ha spent i baklykta hans og sagt, hva faen kjører du med ødelagt lykt for,hehe :wink: (advarsel:vis han skulle vært stor, løp for livet, vet at disse sværa gutta løper fort kun de første 50m, hehe...

Men fra spøk til revolver, bra at du holdt roen :D

Skrevet

Han her hørtes ikke helt god ut nei! Men, har en litt fin en selv..kan jo fortelle om det egentlig. Går sånn:

Ligger på en forkjørsvei, ligger vel i rundt 50 (50-sone). Jeg ser det kommer en gammal accord med jalla-styling som skal uti. Men han stopper jo selvfølgelig ikke, bare kaster seg ut i veien, så jeg må STÅ på bremsen, for å ikke smelle han i sia.

Jeg trykker vel begge hende på tuta og holder den inne i minst 5 sek! Og tror du ikke idioten bremser helt ned el? stirrer i speilet deretter snur han seg viser fingern og spør stumt om jeg skal ha bråk!!!

(forøvrig en mann/drittunge av utenlandsk opprinnelse med bling i øret, for å nevne det liksom. De har alltid så sinnsykt dårlig grunner til å bråke med folk) Da tenker jeg, faen for en idiot, jeg freser forbi den gamle hauen hans! Men da slenger han seg jaggu ut til venstre for å blokkere meg..

Til slutt kom det biler imot og så fort sjangsen bydde seg fikk jeg feid forbi han! Med han prøvde faktisk nesten å presse meg helt ut til venstre i det jeg kjørte forbi men han var for treig!

Jeg tok skiltnummeret hans å ringte polisen og sa det var en trolig fyllekjører jeg hadde vært utsatt for. Vet dessverre ikke hva utfallet av det ble men.

Skrevet

Må bare ta med en liten historie fra da jeg hadde en mer eller mindre frivillig tjeneste hos en veldedig organisasjon på Gjøvik som drev med hjelpesender til Østblokklandene. En av deres medarbeidere kjørte i Litauen på en forkjørsvei. Da kom det en flott Mercedes fra en sidevei og brøt vikeplikten sin å kjørte på denne bilen som kom på forkjørsveien. Hvem måtte betale?

Jo det var selvfølgelig han som kom på forkjørsveien..Slik går det når man kolliderer med lokal mafia...

Kanskje like greit at det ikke er slik i Norge

Skrevet

har hatt et par lignende episoder selv, ble engang rygget på to/2 ganger av en merce på 1min, og fyren prøvde og stikke av mens jeg sto og så på. sprang bort og stoppet bilen hanes, og fikk faen kjeft, først fordi jeg stoppet han (han hadde det travelt) også når jeg sa at han hadde rygget på bilen min, var det min feil, fordi jeg hadde parkert for nært.. lot fyren bare stikke når han begynte og true meg, tok regnr og ringte politiet.

så en gang når jeg skulle kjøre til jobb kl 0700 kjørte jeg i 50 i en sone som er 50 mellom 18.00-07.30 og 30 resten av dagen pga skole. ligger en sykkelist foran meg, som plutselig kaster sykkelen på skrå i veibanen hopper av og går mot meg. fyrn slår i taket da han kommer mot bil, jeg skjønner ingenting og går ut av bilen. fyren begynner og kjefte på meg fordi jeg hadde svinkjørt på en skolevei, trøtt som jeg var ble jeg irritert, gikk å kastet sykkelen hannes av veien, så stygt på fyren, satte meg i bilen og kjørte uten å ha sagt et ord :lol:

når dette skjedde kjørt jeg ikke bmw, så det er ikke bilmerkets skyld :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...