skywalk3r Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 synes en 320 kommer seg veldig når man får turtall på den..og har prøvd en 318is og jeg har aldri venta så leng på at det skull skje noe under panseret. men no så vet jeg ikke akkurat hvordan tilstand den motorn var i da..men 320 var i bra stand iallefall. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 helvette satan. har ikke vært så forbanna på lenge!!!!!!!!!skrudde av toppen just. alle ventilene på den ene siden er bøyde. og 3 av stemplene er det stoooooore hakk i ! den er klar får søppla.... er et under at motren har svevet! jævla lureri! 9 tusen rett i søppla! Huff å huff.. Hadde nok tatt en ny prat med selgeren, han virker jo som en real kar. Denne motoren er jo kast.. Har ikke ISbilene skiver bak orginalt da? Og ventilerte skiver har den vel også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 skrudde av toppen just. alle ventilene på den ene siden er bøyde. og 3 av stemplene er det stoooooore hakk i ! den er klar får søppla.... er et under at motren har svevet! Registerreimshavari vil jeg tro.. Som tidligere sagt, dere har en muntlig avtale og du har ei tekstmelding som sier at motoren skal være i god stand. Oppsøk eier å krev pengene tilbake. Hvis ikke så hiv saken inn for forbrukerrådet.. (er det ikke de som har med slike saker og gjøre?) Er så sabla irriterende når slikt skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 jepp men registerhaveri når det er kjede! er ikke det litt vanskelig å få te? ja har meldig og muntlig avtale med vitner! men var oppe hos han idag , var ikke hjemme . tar ikke tlf eller noe :/ ikke vet jeg hva jeg skal gjøre! 9 tusen er 2 månedersjobbing for meg lærlinglønn er kjipt!!! . og skal jo leve au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hørtes veldig umulig ut ja, at reima ryker når det er kjede. Forstår frustrasjonen din fullt og helt. Det er bare uakseptabelt, dette er noe han har visst om. Hadde du bare skrevet kontrakt eller fått testa kompen før handelen...Lett å være etterpåklok Men det MÅ være lover mot slikt, du har jo fått en vare som ikke svarer til en eneste forventing, tvert i mot!! Bimmerlars: ISen har ventilerte skiver foran, og vanlige bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hørtes veldig umulig ut ja, at reima ryker når det er kjede. Forstår frustrasjonen din fullt og helt. Det er bare uakseptabelt, dette er noe han har visst om. Hadde du bare skrevet kontrakt eller fått testa kompen før handelen...Lett å være etterpåklokMen det MÅ være lover mot slikt, du har jo fått en vare som ikke svarer til en eneste forventing, tvert i mot!! Bimmerlars: ISen har ventilerte skiver foran, og vanlige bak. Akkurat, så det han prøver å prakke på deg har du ikke bruk for egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Øø? Han har ikke bruk for hva? Litt merkelig formulering? Hvem har vel bruk for en rølpa motor? Får håpe dette går seg til...virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 ja dette må han ha vist om! kjørte opp igår . men han var ikke hjemme som vanlig. tar ikke tlf svarer ikke på meld! men jeg gir meg faen ikke! sku tro han har store problemer med andre og. siden han ikke tar tlf på uansett åssen nummer jeg ringe! men skal te buns i dette . han solgte meg en motor som kan gå på søpla. eller kan bytte ventilene 3 stempler og bytte stempelfjører! men helvette det koster jo flesk, så den skal han få tilbake!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Dette er en ombygd bil motormessig,så han har vanlige 318 bremser..Håper det ordner seg dirtydicky,vi vet jo hva som er lovt av selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Skjønner deg jævli godt, det er skikkelig sure penger!! reis hjem til han så ofte som mulig helt til du får tak i han. Hvis ikke du får tak i han på en stund skriver du lapp på døra til han og slår en samekniv gjennom lappen (til alle superseriøse var det siste en spøk...eller..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 godagen folkens!! han neker enda.. nå påstår han at det er meg som har knekt motoren! og at jeg må holde kjeft! jeg kan gantere han at ikke det er meg som har knekt det! var med en som jobber på scania og satt i motoren. med en gang vi startet motoren sa han at denne er det noe galt med. den sviver jo bare på 3 syl! så han kunne prøve seg å si at jeg har knekt den.. er dritt lei av han nå! lurte meg faen mæ.. Tor arvid teland heter han! hadde ikke tenkt å si navn, men takler ikke å bli skammlurt får 9 tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Hadde han en Sierra for 2 år siden? kjenner noen folk i Mandal. Var med en kompis for å se på et ""prakteksemplar" av en Sierra 2.0iS. Husker ikke hva han heter, men virka til å vær en som solgte mye deler/biler. Fikk et veldig useriøst inntrykk av ham, spesielt siden han forlangte over 20.000 for en 86' Sierra med RUUUST og grunna panser. Kunne kanskje hende at det er samme kar, Mandals skraphandler/delelager. OG NEI, bilen vi så på ble ALDRI vurdert kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 hhehe kk er mulig det. men tror nok ikke det er han, han driver bare med bmwer m3 osv! men jeg tror jeg vet åssen sierra du tenker på lalal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 EY. tar opp en gammel post nå! jeg har da fikset motor, kostet meg 5 tusen kr. så da har motoren kostet meg 14 tusen jæævla spenn. selger lovte meg at jeg skulle få bremser etc fra en 318is. han svarer ikke på sms tlf osv. så jeg fikk min far til å sende en melding te han. da fikk han et svar som vertfall ikke er akseptabelt!" der han legger ut om at siden jeg har lagt han ut her på bimmers osv så kunne jeg holde kjeft! så for meg virker det som han er redd får at andre skal skjønne at han er en jæævli svindler. forresten da vi åpnet motorn kunne vi se at det hadde vært register havveri og alle eksos ventilene var bøyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Synes det er veldig greit å kjøre litt "TV2 hjelper deg" opplegg på forumet her. Advarsler om selgere osv... Jævla svindler dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå