Chriso Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Dette synes jeg var fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Ja, jeg ble meget fornøyd med bildene selv. Svensson og jeg sa flere ganger til hverandre hvor bra lyset var der, så vi var heldige med det. God location også.Har et annet sandtak som det også kan blit tatt bilder i Litt anderledes. Ikke så *rough* Såh... som sagt, hvis det er noen flere i omegn (eller som vil kjøre hit), så kan jeg gjerne ta bilder av bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 lekker bil. skal vell ikke selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Det øverste bildet var knas... Er 100% overbevist om at alle kunne tatt like bra bilder om ikkje bedre dersom dei hadde hatt samme kamera som ChrZZ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 er nok ikke til salgs nei I hvertfall ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Det øverste bildet var knas... Er 100% overbevist om at alle kunne tatt like bra bilder om ikkje bedre dersom dei hadde hatt samme kamera som ChrZZ... Høhø. Og alle som hadde hatt Petter Solberg sin Subaru Impreza WRC ville ha vunnet WRC og kjørt minst like bra som han æ-æ. --- Men ja, morsomt at folk finner sin favoritt blandt bildene Noen liker det litt mer abstrakte/detaljene, mens andre komposisjonen/fargene/motivet Slikt er bra! *vern om dine favoritter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Wow - dette var pene bilder! Lyssettingen og bakgrunnen var utrolig bra synes jeg Ellers var jo bilen en perle også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 fine bilder Chrzz. og fin bil.. men, litt konstruktiv kritikk håper jeg du tar i mot? jeg syns bilen er meget fin. men, når det kommer til toninga av vinduene? har du kanskje ett svar på hvorfor kun bakrutene er tonet? jeg synes det virker litt sånn halvgjort med slik "svenskesoting" som vi sier her i åsnes. men, absolutt en nydelig bil. skulle jeg hatt en slik bil. skulle min sett slik ut.. (bare uten svenskesotinga da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Bra med litt ris en gang i blandt og Vet det ikke er kjempefint med forskjellig soting, men jeg ville ha det veldig mørkt bak og følte at jeg ikke kunne ha det så mørkt foran, siden det da ville gå kraftig utover sikten min. Men det er altså sota både foran og bak Takker igjen for all rosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Flotte bilder..Fint sted for å ta bilbilder også.. ikke minst fin e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 veldig pen bil og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Ble bra bilder, men de har så mye mer potensiale. Hvis man legger ned et par min per bilde i ps. Så blir de nærmest perfekte. EOS350 kan man ha mye moro med . Jeg mener også det samme som Hylland, at mange kan ta flotte bilder så lenge man har et såpass brukervennlig speilrefleks. Jeg selv hadde ingen kamraerfaring før jeg kjøpte meg speilrefleks, men ser selv at jeg lett avanserer i ferdigheter. Selv om det er lenge til jeg kan kalle meg fotograf. Men bilder med riktig fokus og bra lyssetting er en fryd for øyet, og jeg koser meg når ser gode bilder av pene biler. (cred til begge (ChrZZ og Svensson) hvis noen var i tvil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Bra med litt ris en gang i blandt og hehe.. håper ikke du tok det som ris. det var så absolutt ikke ment som det. det var ment som konstruktiv kritikk.. hehe men, la oss nå for guds skyld ikke glemme att bilen din er nydelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Ble bra bilder, men de har så mye mer potensiale. Hvis man legger ned et par min per bilde i ps. Så blir de nærmest perfekte. EOS350 kan man ha mye moro med . Jeg mener også det samme som Hylland, at mange kan ta flotte bilder så lenge man har et såpass brukervennlig speilrefleks. Jeg selv hadde ingen kamraerfaring før jeg kjøpte meg speilrefleks, men ser selv at jeg lett avanserer i ferdigheter. Selv om det er lenge til jeg kan kalle meg fotograf.Men bilder med riktig fokus og bra lyssetting er en fryd for øyet, og jeg koser meg når ser gode bilder av pene biler. (cred til begge (ChrZZ og Svensson) hvis noen var i tvil) Alle bildene har forøvrig fått en gjennomgang i PS Jeg er ennu ikke flink nok til å få kameraet til å ta bilder slik som mitt øye ser det, så da må ting korrigeres i PS etterpå. Venter nu forøvrig på i posten: Trådløs blitzkontroller Polariserings - og UV-filter Tre forskjellige blitzdifusere for å få bedre blitzbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Tok det som konstruktiv kritikk, men brukte kanskje feil ord. Er egentlig enig med deg i at det ser mye bedre med lik soting overalt,men tenkte litt på utsyn og onkel P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå