zHk Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Først og fremst. FLOTT BIL! og flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Alle bildene har forøvrig fått en gjennomgang i PS Jeg er ennu ikke flink nok til å få kameraet til å ta bilder slik som mitt øye ser det, så da må ting korrigeres i PS etterpå.Venter nu forøvrig på i posten: Trådløs blitzkontroller Polariserings - og UV-filter Tre forskjellige blitzdifusere for å få bedre blitzbilder. Da blir det nok bra (og dyrt). Practice makes perfect. Men jeg skjønner også at du ikke vil gjøre for mye i PS, for det blir fort kunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Veldig pene bilder! Men, åssen kamera bruker du? Lyst til å ta noen bilder av 02'en når den er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Canon EOS350D Test av ITavisen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Har lekt med det ene bildet, og her er resultatet: *sikle sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Stilig bilde ChrZZ Er det mulig å få bilen i farger og bakgrunnen i sort/hvitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Alt er mulig i PS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Har lekt med det ene bildet, og her er resultatet:) Det er mer slik jeg synes er pent. Har også lekt meg litt med bildene du har tatt ChrZZ og som nå ligger i albumet. Har et som faktisk er ganske likt det som ble postet her. Men det at bilde bare vil bli bedre er jeg ikke i tvil om, selv om de er flotte nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 pen bil, flink fotograf grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olander Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Flotte bilder. Kunne tenkt meg en sånn E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Takker Digger sånne svarthvit bilder ChrZZ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Alt er mulig i PS Lyst til å prøve? Er litt spent på hvordan det ville blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Likte det du har gjort og ErikS! Har dere kjøpt dere en bok eller noe sånt til PSP? Klarer ikke å lære meg deg der selv tror jeg..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 for en feit bil! HO HO nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Takker gkjernaas Lekte meg litt jeg og, men de blir litt mørke da. Liker slike som det der og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå