Lien Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Kan også være bensinfilter. Jeg har samme problem og jeg skal skifte dette da mine plugger er helt nye..
BreitBau Skrevet September 18, 2006 Skrevet September 18, 2006 fylte 98/99 oktan.. da gikk problemet bort... gikk ned til 95 igjen og da hender det motoren omtrent dauer ut på hard aksellerering under 3000 omdr. Har faktisk aldri hatt så lite nykking som når jeg fyllte på 99 oktan og octane booster jeg
535-91 Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 NGK er tingen, hadde lugging og napping, brukte equiem som skal være store på plugger, byttet til NGK, problem løst! Har på ulike foraer opp gjennom årene merket meg at NGK går igjen som de mest anbefalte.
karlsen Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 lite spørsmål ang dette med plugger osv, hvis motor jager på tomgang og liggere lavere enn normalt uansett motor temp, og pluggene er en del hvite, ikke brune som de skal, kan dette indikere falskluft?
Dr_S Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Kjører på NGK selv, meget fornøyd. BOSCH funker også bra. Prøvd BERU....møkkaplugger...buttplugger..hehe
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Om ikke pluggene hjelper så bytt coilene! Har hat samme problem selv. Fusking på lavt turtal.
Hr.smith Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Samme med meg, gav flatt jern og bilen begyte å fuske så kom den. Renset pluggene (ngk) og problemet var borte. OT: noen som har prøvd high performance pluggene til Denso?? Selges på bilxtra og kosta 14-1500kr!
Christer Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 hvis du har m50 motor, så har coilene en fæl tendens til å kødde seg til.. evt topp dekselpakninga rundt pluggene(er slike o ringer) pga de kan svette litt olje og da vil det slå over, ergo fusking.. prøv å sjekk en og en coil mens den sviver, du skal merke forskjell på hver du tar ut, hvis det er en du ikke merker noe på, så er det den som er gåen/dårlig kontakt, det med olje er at du bare tar opp coilene(de fungerer oxo som plugghette, da det sitter en coil over hver plugg) og sjekk om de er våte med olje... forøvrig både de oringene og coilene er meget enkelt å bytte, ikke koster det noe særlig heller.
Boddiz Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Okei! NÅ begynner det og bli værre og værre! Bilen lugger når jeg akselerer "mye" og under 3k RPM.. Noen som vet hva?Plugger? Bensinslange? Luft-filter? har ikke sjekket enda.. lurer på hva dere tror? noen som har hatt samma prob? osv.. JONAS / ZHK Var det "mikroskopiske-lugg" eller sånne en hver idiot vil merke? Har nemlig noen bittebittesmå lugg når jeg ved lavt turtall selv når jeg ikke drar på særlig. men dog bare når bilen er kaldt. Hva kan det være? bilen er 318ci 2003
esben86 Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Denso plugger er meget bra. serlig highperformance. ikke det at man får noe mer effekt men motoren brenner renere av en eller annen grunn. halo pluggene er også å anbefale testa disse på min gamle 320i(E30) funket som juling
karlsen Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 fordeler lokket mitt var gåent, da dreiv den sånn...
Mangel Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Kjøpte NGK-plugger, husker ikke hvem det var, men kosta vel 5-600 for fire.. Meget bra!
B.E.E. Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 Kjøp NGK, de er helt greie etter min erfaring, og koster ikke skjorta.. Vel, til min bil måtte jeg ha NGK av typen BKR6EK til 130(!!!!!) kroner pluggen....og seks plugger. Uff, ingen billig affære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå