Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en e36 som jeg har kjøpt m3 luft riller til som jeg skal montere. noen så har tegninger eller mål på hvor di skal sitte på forskjermene ?

Skrevet

Noen der ute som har m3 luft riller ? Schmiedmann kunne ikke hjelpe... Noen må jo ha installert slike eventuelt noen som kan måle på sin orginale m3 ?

Skrevet

Er veil ikke noe fasit på dette da e36 ikke kom med disse rillene orginalt. Det er jo e46 som har disse. Ta en titt på altavista bildesøk på e46 m3. Får nok opp noe greie bilder på m3 som du kan gå ut fra.

Skrevet
ikke monter de.. penere det..

Må si meg enig der, peronlig hadde jeg styrt unna!

Etter MIN mening passer dette kun på E46 M3 som har det orginalt...

Skrevet

synes det ser fett jeg. har sendt mange andre som har det å synes det ser veldig bra ut, alle har forskjellige meninger. si fra vis noen har noe fasit på dette her :twisted:

Skrevet

m3girll3.jpg

Fant et sett på ebay, hvor de har et bilde av en mal, du får nesten bare prøve deg litt frem, se om du klarer å måle det opp.

Skulle likt å se hvordan dette ser ut på en e36, har på følelsen det ser jalla ut..

m3grill2.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Har ikke fått montert de enda :P har ikke vært tid! Men det kommer nok snart skal du se :D legger ut bilder når det skjer. har nylig sett et par e36 med m3 luftrillene å jeg synes det ser fett ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...