steffen_sandnes Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Okei... jeg er da ikke så ekstremt kyndig av meg når det gjelder å skru ei heller med de elektroniske såååååååååå.... det jeg har fått til til nå er: ta av lykte dekselet montert ringene men der stopper det. Jeg skjønner ikke en dam shit av hvor disse ledningene skal så jeg trenger det inn med teskje og når dere evt. snakker om pluss og minus så vennligst forklar for ja.. som sagt "teskje" er stikkordet her... TAKK til dere som hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 btw ja jeg har lest DIY til ovex uten at det gikk noe lys opp for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 har du kjøpt løs ringer? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 http://62.16.196.211/Bilder/Ea.bmp Håper du skjønner litt no da...men dette er en vendlig enkel metode å gjr det på. jeg gjor det sånn og det funket utmerket til meg iallefall..må kjp litt kabelsko og diverse på biltema da.. Mvh Stian S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 pluss og minus ifra AE skal vel kobles inn på kontakta til parklyset ditt regner jeg nesten med? da kan du bruke strømtjuver. men, hør med noen som har gjort dette før du først slik ser en strømtjuv ut du vil skjønne åssen den fungerer når du har den i handa. da finner du ut av hva som er pluss og minus på AE, og hva som er pluss og minus på parklys-kontakta di. så kobler du bare dette sammen ved hjelp av en strømtjuv på minus og en strømtjuv på pluss. til slutt bruker du litt tid på å få gjemt litt kabler ved hjelp av strips/teip e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 ehm..... ja.... skjønner ennå ikke en dritt jeg tror nok kanskje jeg bør ringe en kompis som kan hakke mer om dette en meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 går jo å bruke rele og men da er my mer arbeid synes jeg da..brukte en 1 time jeg på min E46 hadd gjort det engang på en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 ja, få i deg en kompis som har litt peiling på hva som er langlys pære og hva som er parklys pære og så er det bare å ta taki ledningene til parklys pæra og tjuvkoble fra den og monter på plass..MEN NB!! husk for alldel hva som er pluss og hva som er MINUS!! Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 bare ett spørsmål... hva skjer om man tar feil av pluss og minus? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 skjer ikke så mye egentlig.. er det ikke led a? da bare funker det ikke.. rød er som regel pluss svart/grå/brun er som regel minus. eller så er det små - & + tegn på kablene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå