k1t Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 86 e30 320i, strøm til innslaget på starter virker ikke, noen som har vært borti dette, evt tips til hvor feilen kan ligge??? skal sjekke om det kan være ledning fra tenningslås til starter, evt kontakt bak på tenningslås, men om andre har vært borti dette med andre feil takker jeg for svar.. Kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 hadde vel kanskje passet bedre i teknisk denna k1t:P Åssen gikk det i går forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 er en svart ledning med gul stripe under rattstammen (tjukk ledning) den greide jeg å løsne en gang da jeg kjørte uten det dekselet som skal være dær. startern slår ikke inn uten den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 vist startmotoren går rundt å ikke slår inn så er det innslageren som er gåend til deg. kan være nok å smør den opp også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 hadde vel kanskje passet bedre i teknisk denna k1t:P Åssen gikk det i går forresten? stress fører til feilpostign;) Gikk overraskende bra, dårlig førsteinntrykk tatt i betrakting var han veldig positiv.. Skal ringe meg i kveld, så får vi se hva han byr.. Tenkte prøve få orden på den til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå