Gå til innhold

fant denne på autodb....

ollilur
 Share

Anbefalte innlegg

vinge,skjørter og sota baklykter gir meg vel ikke assosiasjoner om pent holdt bil men mer følelse av rånekjørt og ihjelkjørt.

bare får at noen vil gjøre bilen fin så betyr det ikke at den er rævkjørt osv!

he he. hadde trodd rånerne skulle vært raskere ute med å svare på denne kommentaren :lol:

neida vinge (jo større jo bedre) er jo sjempeflott på E34 og selvfølgelig et must på en sånn sportsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinge,skjørter og sota baklykter gir meg vel ikke assosiasjoner om pent holdt bil men mer følelse av rånekjørt og ihjelkjørt.

bare får at noen vil gjøre bilen fin så betyr det ikke at den er rævkjørt osv!

he he. hadde trodd rånerne skulle vært raskere ute med å svare på denne kommentaren :lol:

neida vinge (jo større jo bedre) er jo sjempeflott på E34 og selvfølgelig et must på en sånn sportsbil.

var ikke sånn ment . må nå kan ikke jeg noe får at du ikke er råner og går glipp av ut å burne og plukke opp 14iss jentene på lørdagskvelden og gir de en funktig omgang baki bimmeren !:lol:

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferdig med det der.. sitti mine timer i capri og rekord på bensere i odalen og kongsvinger og prata skit med folk som satsa på å bo hjemme til de var 35 fordi de hadde kjempelån på en sierra cosworth med vrengte felger og fler møter med grøfta en en god fyllik.i

kke var det,overraskende nok, bankers å få banga noen fjortis heller for rånerne. mye juge-mus og en og annen daterape...

har dessuten stoff seter i bimmern... ikke noe gris der takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varmeulltrekk på rattet, massasjeinnlegg i stol, kasettspiller, og hatt på, ja, hattehylla, er værre tegn :D ikke glem beskyttelsetrekk for baksetet pga hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...