Dirty Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 vinge,skjørter og sota baklykter gir meg vel ikke assosiasjoner om pent holdt bil men mer følelse av rånekjørt og ihjelkjørt. bare får at noen vil gjøre bilen fin så betyr det ikke at den er rævkjørt osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Motoren er nok allerede byttet ut her tenker jeg. Bilen er registrert som en 520i (88-modell), ombyggingsprosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Motoren er nok allerede byttet ut her tenker jeg. Bilen er registrert som en 520i (88-modell), ombyggingsprosjekt? hm mye muli d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 vinge,skjørter og sota baklykter gir meg vel ikke assosiasjoner om pent holdt bil men mer følelse av rånekjørt og ihjelkjørt. bare får at noen vil gjøre bilen fin så betyr det ikke at den er rævkjørt osv! he he. hadde trodd rånerne skulle vært raskere ute med å svare på denne kommentaren neida vinge (jo større jo bedre) er jo sjempeflott på E34 og selvfølgelig et must på en sånn sportsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 vinge,skjørter og sota baklykter gir meg vel ikke assosiasjoner om pent holdt bil men mer følelse av rånekjørt og ihjelkjørt. bare får at noen vil gjøre bilen fin så betyr det ikke at den er rævkjørt osv! he he. hadde trodd rånerne skulle vært raskere ute med å svare på denne kommentaren neida vinge (jo større jo bedre) er jo sjempeflott på E34 og selvfølgelig et must på en sånn sportsbil. var ikke sånn ment . må nå kan ikke jeg noe får at du ikke er råner og går glipp av ut å burne og plukke opp 14iss jentene på lørdagskvelden og gir de en funktig omgang baki bimmeren ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 ferdig med det der.. sitti mine timer i capri og rekord på bensere i odalen og kongsvinger og prata skit med folk som satsa på å bo hjemme til de var 35 fordi de hadde kjempelån på en sierra cosworth med vrengte felger og fler møter med grøfta en en god fyllik.i kke var det,overraskende nok, bankers å få banga noen fjortis heller for rånerne. mye juge-mus og en og annen daterape... har dessuten stoff seter i bimmern... ikke noe gris der takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Årsmodell: 1993 Karosseri: Sedan Kjøretøygruppe: Personbil Reg.nr.: PP13935 Motoreffekt: 220+ Vekt: 1600 kg Topphast.: 245 km/t Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Antall hester og toppfart stemmer vel ikke helt hvis det er en org 525..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 vinge,skjørter og sota baklykter gir meg vel ikke assosiasjoner om pent holdt bil men mer følelse av rånekjørt og ihjelkjørt. varmeulltrekk på rattet, massasjeinnlegg i stol, kasettspiller, og hatt på, ja, hattehylla, er værre tegn ikke glem beskyttelsetrekk for baksetet pga hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 vanos er variable ventil-tider, som honda sitt v-tec system! og toyota sitt vvti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 kommer vel an på om bilen er kjørt pent.. grisekjørte biler holder jo ikke forventet levetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fant en gang ei liste over hva som er de mest vanlige feilene på M50B25 motorene.. Tror det var på www.bmwccn.no faktisk! ..I følge den lista var det anbefalt å bytte motor først ved 600.000km Disse motorene er meget sterke, og jeg har aldri hørt om noen som har stoppa til dags dato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå