Gå til innhold

"Gatebilfestivalen" på TV2

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Det var en hel times program om Gatebil på Rudskogen i juli på TV2 fra 20 til 21 i kveld!

Broderen ringte så jeg fikk såvidt med meg de siste 15 minuttene.. men kunne godt tenkt meg å se alt. Noen som har tatt det opp og kan legge på nett eller vet om det går i reprise?

Må si at Hafsengen virker som en utrolig down-to-earth fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil heller si at harry er folk som deg, Håkon, raller rundt i Porscher og 7-serier før du har lov til å kjøpe sprit.

Bli heller med på moroa og i stedet for å bry deg om hva folk synes og tror og ditten og datten. Du vil fort se at det er moro. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det opp på dvd opptakeren. Så for og laste opp så må jeg brenne det ut først, for så og kopiere til pc og lasta opp..

Men dem hadde redigert litt for mye på motorlyden synnst jeg da,

eller så var det bare slik kameraene var??

Ehm, va var det den poletimannen ville egentli??

Fikk ikke med meg det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si at harry er folk som deg, Håkon, raller rundt i Porscher og 7-serier før du har lov til å kjøpe sprit.

Bli heller med på moroa og i stedet for å bry deg om hva folk synes og tror og ditten og datten. Du vil fort se at det er moro. 8)

Hva kan man forvente... det er tross alt norge, og det er nok ikke mange som meg på dette forumet. Der hvor jeg kommer fra kan dette bare bli mer harry om man fester camping-vogner bak på bilene, og det er sikkert ikke lenge før de gjør det.

Tar med definisjonen på ordet "harry" slik at vi ikke er i tivil om hva vi har med å gjøre her.

harry harry a3 (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé å gå i 80-tallsklær er rimelig h-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man forvente... det er tross alt norge, og det er nok ikke mange som meg på dette forumet. Der hvor jeg kommer fra kan dette bare bli mer harry om man fester camping-vogner bak på bilene, og det er sikkert ikke lenge før de gjør det.

Hvis du tror at du høster respekt fra noen som helst ved å oppføre deg slik du gjør, så må du tro om igjen, og har i så fall MYE å lære. De fleste av oss er glad i penger, og heldigvis klarer de fleste som HAR mye penger å oppføre seg normalt i tillegg. Det er de som høster respekt. De som setter seg selv over alle andre, slik du gjør, blir sjeldent respektert.

Tar med definisjonen på ordet "harry" slik at vi ikke er i tivil om hva vi har med å gjøre her.
harry harry a3 (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé å gå i 80-tallsklær er rimelig h-

Harry er et ord under endring. Det er inn å være bygdeoriginal. Og ikke minst, så er jo også klær fra deler av 80-tallet inn som bare juling for tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

programmet var helt greit det.. det viste hvordan det er på gatebil treffet ganske godt, noe som er litt harry, men utroli moro..

hvem sier at harry behøver å være et negativt ord :P

hafsengen virker som en veldig rolig og avbalansert fyr han ja, helt til han kommer bak rattet i noe med motor å hjul på.. tar jo helt av for fyren da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...