Gå til innhold

"Gatebilfestivalen" på TV2

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet hvertfall hvor jeg skal neste sommer :D

Da skal jeg hekte på min 1971modell Sprite 470 Campingvogn, og sette kursen til Østfold og GATEBIL07 :D

Og det skal jeg være stolt over :D

1971 modell..??? Såpass ja. Ja må si at det frister å dra nedover. Du får si fra om du trenger bil til å dra den campingvognen nedover da. Hvis ikke caben din har hengerfeste vel å merke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man drar på Gatebil så handler det om å være harry, men det er ikke harry som i dårlig smak - det er harry som i mote. Det er jo inn som bare juling. Når 39.800 mennesker drar på Gatebil en helg i juli må dere jo innrømme at det må være noe som er moro der.

Ser forøvrig på en del forum at mange av banefantastene kritiserer Gatebil sterkt fordi det stort sett er superbiler som får kjøre - hva hadde Gatebil vært uten superbilene?! Det er jo hele konseptet. Vil man kjøre på bane med en 318is drar man der en av de 20-talls andre banekjøringsdagene i året. Gatebil må tas for hva det er, og det er en sosial underholdningsfestival i Quartfestival-kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man drar på Gatebil så handler det om å være harry, men det er ikke harry som i dårlig smak - det er harry som i mote. Det er jo inn som bare juling. Når 39.800 mennesker drar på Gatebil en helg i juli må dere jo innrømme at det må være noe som er moro der.

Ser forøvrig på en del forum at mange av banefantastene kritiserer Gatebil sterkt fordi det stort sett er superbiler som får kjøre - hva hadde Gatebil vært uten superbilene?! Det er jo hele konseptet. Vil man kjøre på bane med en 318is drar man der en av de 20-talls andre banekjøringsdagene i året. Gatebil må tas for hva det er, og det er en sosial underholdningsfestival i Quartfestival-kategorien.

gir mine poeng til gunnar.. ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...