SteffenM2 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Hehe, kom ikke som noe sjokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 http://www.bimmers.no/files/gatebilfestivalen.avi Blir ikke liggende ute lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Takk. Da er den i boks gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Så programmet "live" men laster det ned nå jeg også. Greit å ha. Og for min del synes jeg det har tatt vel mye av. Alt for mye folk, og overhode ikke mulighet til å snu seg omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Vi var der på lørdagen, og jeg synes ikke at det var så ille at man ikke kunne snu seg. På utstillingsområdet og ellers var det helt greit. Det var langs gjerdene og tett opptil babewash og slike ting det var vanskelig å komme til.. men vi parkerte nesten helt oppe ved banen, så det er klart det var mindre pes enn for alle de som måtte gå hele veien, for det er et stykke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Du får si fra om du trenger bil til å dra den campingvognen nedover da. Hvis ikke caben din har hengerfeste vel å merke. Nææ.... bruker bare vinterbilen min...En ForgasserSirævva med slitt clutsj...funker som *aen det Jasså her kom det en Sierra eier ut av skapet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 jeg synes gatebil er knall, og om det er harry eller ikke, driter jeg langsomt i.. om noen ikke vil dit for de synes det er for harry så synes jeg at klysefaktoren har tatt overhånd for lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 jeg har filmen her på data'n.. pm vis dere vil ha så kan dere få ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Den ligger fortsatt ute for de som vil ha den ned.. har blitt dratt ned rundt 40 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 1971modell Sprite 470 Campingvogn Hey Har samme vogn som deg jo. Super festivalvogn! Det er bra Er en skikkelig FESTvogn ja, hehe. Min blir nok et prosjekt den dagen jeg har for mye penger Vognen er i bra stand nå, men kan bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Extreme Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Finns filmen kvar på nätet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Extreme Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Nån som kan lägga upp den igen? eller nån som kan gå in på dc++ som har den/Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Extreme Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Upp me filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå