propan Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 1992 mod... Antispinn,Antiskrens,Diff.sperre,Startsperre er neppe på en 92` Og når var damekjørt bra i bilsalg sammenheng? Gåen clutch og ingen hele hjørner på bilen er neppe noe pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Vet ikke om jeg skal kalle denne bilen tragisk eller stygg. Erre muulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 haha... skulle fått forbud mot å eie BMW han der gitt! ikke rart noen prater om BMW som harry, pakkisbiler veit du! Når slike ånseskaller kjører rundt i tysk vidunderlighet(nåja, ser at dt er en 316, men dog) er det ikke rart det oppstår dårlige rykter! Den bilen er ødelagt, og burde heller vært spiker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Hahahha - farge - morke! Har ikke helt snøringen han der nei, har han først betalt for lakkering, hvorfor har han da `glemt `fronten?? Nai, det der var vel noe av det verre jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 det værste er at det har kostet han masse penger dette søppelet her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Ojojojojojojojojojoj...... Noen har glemt å ta medisinene sine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Tor jeg har møtt han her på vei til jobb noen ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå