Gå til innhold

ånding og bkf i m20 turbo??


Skautroll
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig ny på bmw, og lurer på et par ting.

Åndingen til blokka, er det stålrøret som går rett opp under innsuget?

Denne og åndingen i toppen må gå til en egen tank om jeg har forstått det riktig?!

Og røret fra innsuget til Bremsekraftforsterkeren, holder med et rør der, eller trengs det en tilbakeslagsventil på den som går i friluft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den :D

Men har noen en formening om tennplugger eller? og den slangen til bremsekraftforsterkeren?

Satser på rundt 0.5 0.6 bar med org komp og haltec extrasprut og tenningsforsinker.

det er vel ingen som også vet sånn ca hva hk. antallet havner på? Alle spørr om det, men jeg sier bare det blir morro å kjøre er jeg fornøyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den :D

Men har noen en formening om tennplugger eller? og den slangen til bremsekraftforsterkeren?

Satser på rundt 0.5 0.6 bar med org komp og haltec extrasprut og tenningsforsinker.

det er vel ingen som også vet sånn ca hva hk. antallet havner på? Alle spørr om det, men jeg sier bare det blir morro å kjøre er jeg fornøyd :P

eg har i alle år hatt sansen for ngk, ved turbo kan det vel være greitt med en kaldere plugg...

disse kjører eg med på en trimmet audi :oops: motor..meget fornøyd, disse skal også in i 323tic'en. "plugg til high-performance, NGK BPR7EIX.

Koster kr. 124,- pr. stk. BP7ES har hele 2,5mm Ø standard elektrode, mens

BPR7EIX har 0,6mm Ø. Har også passende NGK Laser Platinum plugger"

230+ går vel greitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den :D

Men har noen en formening om tennplugger eller? og den slangen til bremsekraftforsterkeren?

Du trenger ikke gjøre noe med vakuumslangen til bremsekraftforsterkeren. Den vil ikke ta skade av overtrykk. Du vil derimot miste alt av hjelp ved nedbremsing når du har gasspådrag.. Men det gjør du forsåvidt uten overladding også... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...